"Μετεμορφώθης ἐν τῷ ὄρει Χριστὲ ὁ Θεός, δείξας τοῖς Μαθηταῖς σου τὴν δόξαν σου, καθὼς ἠδυναντο. Λάμψον καὶ ἡμῖν τοῖς ἁμαρτωλοῖς, τὸ φῶς σου τὸ ἀΐδιον, πρεσβείαις τῆς Θεοτόκου, φωτοδότα δόξα σοι."
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022
Βίντεο από την Ιεραποστολή στην Αφρική της Γνήσιας Ορθοδοξίας
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022
Ο Γερμανός στρατιώτης που έσωσε μια ολόκληρη ελληνική πόλη από την καταστροφή!
Ο Ηλίας Κόκκινος ανήκει σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων που όταν ήρθε στην Ελλάδα προσέφερε μεγάλο καλό. Το πραγματικό του όνομα ήταν Ιωσήφ Μπλέχινγκερ και γεννήθηκε το 1911 σε μία πόλη στα σύνορα της Δρέσδης. Βαφτίστηκε χριστιανός ορθόδοξος και ονομάστηκε Ηλίας Κόκκινος από το όνομα του πρώτου Λαμιώτη που σκοτώθηκε στο αλβανικό μέτωπο.
Ο ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ -1952
Η μητέρα του κατάγονταν από την Τσεχία, ο πατέρας του ήταν Αυστριακός και αυτός Γερμανός υπήκοος. Ήταν 30 χρόνων όταν ξέσπασε ο Β” Παγκόσμιος Πόλεμος και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την οικογένειά του και να στρατολογηθεί στον γερμανικό στρατό.
Τον πρώτο καιρό υπηρέτησε στην Πολωνία και ύστερα μετατέθηκε στην Ελλάδα. Η χώρα βρισκόταν υπό την γερμανική κατοχή και ο Μπλέχινγκερ ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου κλειδούχου στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λαμίας. Παρότι βρισκόταν στις υπηρεσίες του γερμανικού στρατού ο Μπλέχινγκερ δεν ήταν Ναζί και όσο μπορούσε βοηθούσε τον κατοίκους της περιοχής.Δεν εμπόδιζε τους Λαμιώτες να κλέβουν τα τρόφιμα των Γερμανών από τα βαγόνια και απελευθέρωσε πολλούς Έλληνες που θα εκτελούνταν. Συνεργάστηκε με τον ΕΑΜ και ενημέρωνε τους αντάρτες για τις ενέργειες των Γερμανών.
Πολλοί άρρωστοι Έλληνες, μεταφέρθηκαν με τα γερμανικά τρένα νύχτα στην Λαμία, χάρη στον θαρραλέο Αυστριακό. Η πράξη του να εμποδίσει την καταστροφή της Λαμίας που σχεδίασαν οι Γερμανοί ήταν το αποκορύφωμα της δράσης του. Στις 18 Οκτωβρίου 1944 οι Γερμανοί εγκατέλειπαν επιτέλους τη Λαμία.
Ο ΙΩΣΗΦ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΑΡΧΗ Α.ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΟΥΧΟ Δ.ΤΑΚΤΙΚΟ , ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΜΙΑΣ (ο Ιωσηφ με το τσιγαρο στο χερι).
Στην πόλη παρέμειναν μόνο πέντε Γερμανοί με εντολή να ανατινάξουν όσα κτίρια και εγκαταστάσεις της πόλης μπορούσαν, όταν τα στρατεύματα θα έχουν απομακρυνθεί. Τα πυρομαχικά τοποθετήθηκαν στις αποθήκες του στρατοπέδου με στόχο να εκραγούν τις πρωινές ώρες. Ο Μπλέχινγκερ έμαθε από τις προηγούμενες μέρες τις επιδιώξεις των Γερμανών. Το βράδυ της 17ης Οκτωβρίου μαζί με έναν Ιταλό, ονόματι Μάριο πήγε στο στρατόπεδο και έκοψε τα καλώδια των εκρηκτικών.
Ο ΙΩΣΗΦ ΜΠΛΕΧΙΝΓΚΕΡ (ΗΛΙΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ) ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΨΑΡΑΔΕΣ Κ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΤΩΝ ΣΤΥΛΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ – ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛ.ΑΝ
Στη συνέχεια οι ΕΑΜίτες φρόντισαν να τον φυγαδεύσουν μακριά από το στρατόπεδο, κοντά στο χωριό Αυλάκι. Το επόμενο πρωί οι κάτοικοι μαζεύτηκαν στην εκκλησία για να γιορτάσουν την γιορτή του Αγίου Λουκά.
ΑΠΟΝΟΜΗ ΑΡΓΥΡΟΥ ΜΕΤΑΛΛΙΟΥ Κ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΝΤΩΝΗ ΦΙΛΗ, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ Κ ΠΛΗΘΟΥΣ ΛΑΜΙΩΤΩΝ.
Η είδηση ότι η Λαμία θα καιγόταν έκανε τον γύρο της πόλης και πολλοί άρχισαν να εγκαταλείπουν τα σπίτια τους. Ο Μπλέχινγκερ όμως είχε καταφέρει να αποτρέψει την ολική καταστροφή και μόνο κάποιες μικρές εκρήξεις ακούστηκαν.
Ο Μπλέχινγκερ δεν έφυγε ποτέ ξανά από την Ελλάδα, παντρεύτηκε την Αγγελική Καρακώστα και απέκτησε έναν γιο.
Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΚΦΩΝΗΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ…
Ασχολήθηκε με τη βυζαντινή αγιογραφία και πέθανε το 1995. Ταπεινός μέχρι το τέλος ποτέ δεν επιδείκνυε τις πράξεις του και όταν του ζητούσαν να μιλήσει έλεγε: «Γράψτε πως είμαι Έλληνας δημοκράτης, τίποτε άλλο».
ΠΗΓΗ:https://www.dinfo.gr/%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%AD%CF%83%CF%89%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%BB/
Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022
Ο λάβρος εναντίων των Παλαιοημερολογιτών Μητρ. Κορίνθου Διονύσιος υποδέχθηκε σε Ορθόδοξο Ναό «Ρωμαιοκαθολικό Επίσκοπο» και παπικούς «προσκυνητές»!!
σ.σ. Τί ακριβώς ήρθανε να προσκυνήσουν; Αφού είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ;. Α, όχι, όχι, «τα βήματα του Αποστόλου Παύλου ήρθανε να ακολουθήσουν»! Μάλιστα! Μα αν θέλουν να ακολουθήσουν τα βήματα του Αποστόλου Παύλου τότε να τους κάνει ΚΑΤΗΧΗΣΗ ο δεσπότης για να γίνουν Ορθόδοξοι. Όχι να τους λέει ότι το φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο της Μητροπόλεως καθιστά τους Κορίνθιους «συνεπέστατους … στους λόγους του Αποστόλου των Εθνών Παύλου περί αγάπης, αλληλεγγύης και φιλανθρωπίας.» Για αυτό θυσιάστηκε ο Ιησούς Χριστός; Για να τρώμε και να πίνουμε ή για να σώσουμε την ψυχή μας; ΣΩΖΕΤΑΙ Ο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑ ΜΟΥ; Γιατί μπροστά στους αιρετικούς κατεβάζετε τους λόγους του Αποστόλου Παύλου στο στομάχι; Δεν έχετε κάτι άλλο να τους πείτε; Τί μηνύματα περνάτε στο ποίμνιό σας ποιμενάρχα μου;
Πόσοι είχαμε καταλάβει από την αρχή ότι με την απάτη του «θρησκευτικού τουρισμού» θα παιζότανε αυτό ακριβώς που βλέπουμε; Δείτε και τις χαρακτηριστικές φωτογραφίες. Δείτε που έβαλε ο «πολύς» Μητροπολίτης τον ΑΙΡΕΤΙΚΟ να καθίσει και ποιον έβαλε δίπλα του. Δείτε πως περνάνε τα «μηνύματα» οι λυκοποιμένες μέσα από την εικόνα ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ.
Χθες Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2022, επισκεύτηκε την Ι. Μητρόπολή μας ομάδα 140 Ρωμαιοκαθολικών προσκυνητών, από την Επισκοπή Eisenstadt, με επικεφαλής τον Επίσκοπο αυτής κ. Αιγίδιο, συνοδευόμενη από τον Ορθόδοξο Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αυστρίας κ. Αρσένιο με σκοπό να ακολουθήσουν τα «Βήματα του Αποστόλου Παύλου».
Ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος υποδέχθηκε τους Επισκόπους και τους προσκυνητές στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο, όπου τους ομίλησε για την ιστορία της Κορίνθου από την αρχαιότητα έως σήμερα. Φυσικά ο Μητροπολίτης μας δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον ιδρυτή της Τοπικής μας Εκκλησίας Απόστολο Παύλο, στο πνευματικό έργο που επιτέλεσε κατά την παραμονή Του στην Κόρινθο και στις περιβόητες δύο (2) Προς Κορινθίους Επιστολές Του. Επιπρόσθετα, έκανε λόγο για τον ανακαινιστή της Κορίνθου, μετά τους σεισμούς του 1928, Μητροπολίτη Δαμασκηνό Παπανδρέου τον μετέπειτα Αρχιεπίσκοπο, Αντιβασιλέα και Πρωθυπουργό της Ελλάδος και κτήτορα του Καθεδρικού Ι. Ναού, και ολοκλήρωσε την σύντομη ομιλίατου με αναφορά στο μεγάλο φιλανθρωπικό και κοινωνικό έργο που επιτελεί η Ι. Μητρόπολή μας, ξεπερνώντας ετησίως τα τέσσερα (4) και πλέον εκατομμύρια ευρώ, ακόμα και κατά την διάρκεια της κρίσεως, γεγονός που μας καθιστά συνεπέστατους ως Κορινθίους στους λόγους του Αποστόλου των Εθνών Παύλου περί αγάπης, αλληλεγγύης και φιλανθρωπίας.
Αμέσως μετάτην παρουσία τους στον Καθεδρικό Ιερό Ναό του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο οι επισκέπτες ξεναγήθηκαν στον Αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Κορίνθου και στην Ιστορική Καθέδρα της Ι. Μητροπόλεως μας, το «Βήμα του Γαλλίωνος» και ακολούθως συνέχισαν το προκαθορισμένο πρόγραμμά τους.
Ὁ ἄκρατος οἰκουμενισμὸς εἰς τὸ λεγόμενον “ἑορτολόγιον” τοῦ Bose
Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
Ἂν προστρέξει κανεὶς στὸ οἰκουμενιστικὸ “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο” τῆς συγκρητιστικῆς οἰκουμενιστικῆς κοινότητας τοῦ Bose, τὸ καλούμενο “Monastero di Bose”, τὸ ὁποῖο λειτουργεῖ κάτω ἀπὸ τὸ Βατικανό, θὰ παρατηρήσει ὅτι γιὰ παράδειγμα κατὰ τὶς 30 Ἰουλίου, ἡ οἰκουμενιστικὴ αὐτὴ κοινότητα ἑορτάζει κάποιον Ἀγγλικανὸ “ἅγιο” William Wilbeforce (κοινωνικὸ μεταρρυθμιστή), τοὺς Λουθηρανοὺς William Penn καὶ Augast Vilmar, τὸν μονοφυσίτη Gregory bar Herbraeus κ.λπ., κατὰ τὶς 31 Ἰουλίου, τὸν Λουθηρανὸ Bartolome de Las Casas, τόν μονοφυσίτη Slemun κλπ.
Παρατηροῦμε ὅτι οἱ Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι Ἅγιοι στὸ λεγόμενο “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο” τῆς συγκρητιστικῆς οἰκουμενιστικῆς κοινότητας τοῦ Bose, συμπεριλαμβάνονται στὴν ἴδια “ἑνότητα” μὲ τοὺς Οὐνίτες, οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται ὡς “Ἕλληνες Καθολικοί”, ἡ ὁποία ἑνότητα τιτλοφορεῖται “Ὀρθόδοξοι καὶ Ἕλληνες – καθολικοὶ” (Ortodossi e Greco – cattolici) καὶ γίνεται εὔκολα ἀντιληπτὴ ἡ σκοπιμότητα τῆς ὁμαδοποίησης. Θὰ πρέπει νὰ παρατηρήσομε ὅτι γιὰ τοὺς Παπικούς γίνεται ἑνιαία ἀναφορὰ μὲ τὴν ὀνομασία “Δυτικῶν Ρωμαιοκαθολικῶν”.
Τὸ συγκρητιστικὸ “μαρτυρολόγιο” τὸ ὁποῖο προβάλλουν, τιτλοφορεῖται “οἰκουμενικὸ μαρτυρολόγιο” (martirologio ecumenico). Στὸ λεγόμενο “ἑορτολόγιο” τοῦ Bose, τὸ ὁποῖο τιτλοφορεῖται «Ἐκκλησίες θυμηθεῖτε», τὶς ὁποῖες καλοῦν σκοπίμως «διάφορες παραδόσεις», ἀναφέρεται ποιὸς “ἑορτάζει” κατ’ ἐκείνη τὴν ἡμέρα, Ἀγγλικανός, Κόπτης, Λουθηρανὸς κλπ. Τοῦτο διαφαίνεται φυσικὰ καὶ ἀπὸ τὰ τραγούδια-προσευχές των.
Ὡς πρόφαση πῆραν λένε τὴν Ἑορτὴ τῶν Ἁγίων Πάντων, ἡ ὁποία θεσπίστηκε τὸν 4ο αἰῶνα στὴν Ἀντιόχεια, λησμονώντας ὅτι στοὺς Ἁγίους Πάντες δὲν συμπεριλαμβάνοντο οἱ αἱρετικοί. Αὐτὸ ἀποτελεῖ τὴν μεγίστη στρέβλωση τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων.
Ὅταν ὁ Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Σύρος, στὶς ὁμιλίες του στὴν Νίσιβη καὶ τὴν Ἔδεσσα, ἀναφέρθηκε “εἰς μνήμην τῶν Μαρτύρων ὅλης τῆς οἰκουμένης”, ἐννοοῦσε τοὺς μάρτυρες τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
Στὸ Συνοδικὸ τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀναφέρεται ὅτι «ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκε», καταδεικνύοντας πῶς ὁρίζεται Ὀρθοδόξως ἡ Οἰκουμένη. Εἰς τὴν Λιτὴ τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων ψάλλομε: “Πίστεως συμφωνία, τὴν κοσμικὴν πανήγυριν, τῶν ἀπ’ αἰῶνος Θεῷ εὐαρεστησάντων…”. Ποιὰ “Πίστεως συμφωνία” ὑπάρχει στὸ διομολογιακὸ συγκρητιστικὸ μόρφωμα (ἔκτρωμα) τοῦ Bose;
Πῶς μποροῦν νὰ “συνεορτάζονται” Ἀγγλικανοί, Παπικοί, Κόπτες Αἰθίοπες, Λουθηρανοί, Μαρωνίτες, Ὀρθόδοξοι, Οὐνίτες κ.λπ.; Εἰς τὴν Λιτή της Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων ψάλλομε : “Χαίρετε Μαρτύρων ὁ δῆμος, οἱ ἐκ περάτων συναθροισθέντες εἰς μίαν πίστιν…”.
“Οἱ ἐκ περάτων συναθροισθέντες εἰς μίαν πίστιν”, ὅπως ἀναφέρει μὲ ὀρθόδοξη ἀκρίβεια τὸ Ἰδιόμελο αὐτὸ τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων, τοὺς Ἁγίους τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἐννοεῖ. Ἀποτελεῖ λοιπὸν σπίλωση τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων, τὸ συγκρητιστικὸ ἀτόπημα τοῦ καλουμένου “οἰκουμενικοῦ ἑορτολογίου – μαρτυρολογίου” τοῦ Bose.
Τὸ Οἰκουμενιστικὸ αὐτὸ “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο”, καταμαρτυρεῖ πλήρως τὴν συγκρητιστικὴ οἰκουμενιστικὴ σκοπιμότητα, καθὼς ἐπίσης καὶ τὸ τί εἴδους “ἑνότητα” προωθεῖται στὴν “Ἰδιωτκὴ ἕνωση πιστῶν” τοῦ Bose, ἡ ὁποία δυστυχῶς λαμβάνει τὰ εὔσημα καὶ ἀπὸ Ἱεράρχες Ὀρθόδοξους παρευρισκόμενους σὲ Συνέδρια τοῦ Bose.
Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2022
Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022
Ἡ ἐπέτειος τῆς Ἐνθρονίσεως τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου μας κ. Καλλινίκου καί χειροτονία Πρεσβυτέρου.
Τήν Δευτέρα 4/17-10-2022, μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἱεροθέου Ἐπισκόπου Ἀθηνῶν, ἑορτάστηκε ἡ δωδεκαετής ἐπέτειος τῆς Ἐνθρονίσεως τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κ. Καλλινίκου στόν Ἱερό Ναό Ἁγίου Φανουρίου στήν Γλυφάδα.
Στόν Ὄρθρο
χοροστάτησε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιῶς
καί Σαλαμῖνος κ. Γερόντιος καί στή συνέχεια
πραγματοποιήθηκε πολυαρχιερατικό συλλείτουργο προεξάρχοντος τοῦ
Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου μας κ. Καλλινίκου, μέ
τήν συμμετοχή τῶν Σεβασμιωτάτων
Μητροπολιτῶν Πειραιῶς
καί Σαλαμῖνος κ. Γεροντίου, Ἀττικῆς
καί Βοιωτίας κ. Χρυσοστόμου, Δημητριάδος κ. Φωτίου, Λαρίσης καί Πλαταμῶνος
κ. Κλήμεντος καθώς καί τοῦ ἱεροῦ
κλήρου τῆς
Ἱερᾶς
Ἀρχιεπισκοπῆς
Ἀθηνῶν.
Μετά τήν Μεγάλη Εἴσοδο,
ὁ
Μακαριώτατος τέλεσε τήν εἰς Πρεσβύτερον
χειροτονία τοῦ εὐλαβεστάτου
Διακόνου π. Δωροθέου, Ἀδελφοῦ
τῆς
Ἱερᾶς
Μονῆς
Μεταμορφώσεως Μουρτερῆς Αὐλωναρίου
Εὐβοίας.
Πρό τῆς
χειροτονίας ὁ π. Δωρόθεος ἐκφώνησε
σύντομο καί περιεκτικό χειροτονητήριο λόγο ἐκφράζοντας
τίς εὐχαριστίες
καί τήν εὐγνωμοσύνη του στόν Μακαριώτατο
καθώς καί στόν Γέροντά του Πανοσιώτατο Ἀρχιμανδρίτη
π. Ἀκάκιο,
ἐνῶ
στή συνέχεια ὁ Μακαριώτατος ἔκανε
τήν ἀντιφώνηση
ἀναφερόμενος
στούς ἀγῶνες
καί τά θαύματα στήν Μαρτυρική Ἐκκλησία τῶν
Γνησίων Ὀρθοδόξων
Χριστιανῶν
καί μεταφέροντας πνευματικές νουθεσίες στόν χειροτονούμενο, ὥστε
νά συνεχίσει τήν θυσιαστική διακονία τῶν
Κληρικῶν
μας.
Κατά τό Κοινωνικό ὡμίλησε
ὁ
Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἀττικῆς
καί Βοιωτίας κ. Χρυσόστομος ἀναφερόμενος στόν Ἅγιο
Ἱερόθεο
καί στήν ἔννοια τῆς
ἀποστολικῆς
διαδοχῆς,
καθώς καί στήν προσωπικότητα τοῦ Μακαριωτάτου Ἀρχιεπισκόπου
μας.
Στήν Ἀπόλυση
ἐψάλη
ὁ
Πολυχρονισμός τοῦ Μακαριωτάτου, ἐνῶ
ὁ
Ἀρχιεπίσκοπός
μας ἐξέφρασε
τίς δέουσες εὐχαριστίες πρός ὅλους
τούς προσελθόντες.
Μετά τό πέρας τῆς
Θείας Λειτουργίας πραγματοποιήθηκε μία μικρή ἐκδήλωση
πρός τιμήν τοῦ Μακαριωτάτου, ὅπου
προβλήθηκε εἰδικό ἀφιέρωμα
στά δώδεκα ἔτη ἀρχιεπισκοπίας
του, τέλος δέ παρετέθη τράπεζα πρός ὅλους
τούς παρευρεθέντες.