Καρδινάλιος Στέπινατς ο σφαγέας των Ορθοδόξων
Σέρβων. Πριν μερικά χρόνια το βατικανό τον ανακήρυξε άγιο!!
Του Αρχιμ. Γερβ. Ραπτοπούλου.
Αναδημοσίευση: Εκ του βιβλίου παπισμός και πρόμαχοι
Ορθοδοξίας
Ορθοδόξος Ιεραποστολική Αδελφότητα "Η ΟΣΙΑ
ΞΕΝΗ"
«Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται
προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισι λύκοι άρπαγες» (Ματθ. ζ, 15)
Τι σημαίνει αυτή καθαυτή η λέξη ουνία;
Η λέξη αυτή είναι Πολωνική και σημαίνει ένωση. Έτσι,
αυτός που ανήκει στην Ουνία λέγεται Ουνίτης. Κάθε Ουνίτης έχει σαν σκοπό στη
ζωή του να προσελκύσει Ορθοδόξους χριστιανούς στις κακοδοξίες του Παπισμού.
Αλλά αν αυτό το επιδιώκει ο λαϊκός Ουνίτης, πολύ περισσότερο το επιδιώκει ο
κληρικός Ουνίτης.
Το έχει καημό ο Πάπας να υποτάξει την Ορθοδοξία στη
δική του δικαιοδοσία. Στις κακοδοξίες του. Θέλει αυτός να είναι η κεφαλή όλης
της Εκκλησίας. Κι' αυτόν τον καημό τον έχει από πολύ παλιά. Από τον έκτο κιόλας
αιώνα. Από τότε. Ιδιαίτερα όμως έχει τον καημό αυτό, αφότου αποσχίσθηκε επίσημα
από την Ορθόδοξη Εκκλησία, το έτος 1054. Από τότε. Και τι δεν έπραξε, για να
πετύχει το σκοπό του! Αλλά δεν πέτυχε τίποτε. Έτσι, μέσα στην αμηχανία του για
το τι θα έπρεπε να πράξει καλύτερο και αποτελεσματικότερο γι' αυτό το σκοπό
δημιούργησε την Ουνία.
Η αρχή της Ουνίας βρίσκεται στη Σύνοδο του Λατερανού
το 1215 και στη Βούλα του Πάπα Ιννοκέντιου Δ'. Ωστόσο επίσημα, κατά κάποιο
τρόπο, η Ουνία δημιουργήθηκε στην Πολωνία από δύο Ιησουΐτες, τον Ποσσεβίν και
το Σάργκα. Αυτοί οι δύο Μοναχοί έθεσαν σε εφαρμογή την Ουνία στην Πολωνία. Κι'
αυτό, για να εκλατινίσουν του Ορθόδοξους της Πολωνίας και της Νοτιοδυτικής
Ρωσίας. Σ' αυτό τους βοήθησε και ο βασιλιάς της Πολωνίας Σιγισμούνδος Γ', τον
οποίο αυτοί οι δύο Ιησουΐτες τον ανέθρεψαν μέχρι που έφθασε τον 21ο χρόνο της
ηλικίας του.
Με την κάλυψη του Σιγισμούνδου Γ', οι δύο Ιησουΐτες
άρχισαν επίσημα το σατανικό τους έργο, Το 1587 συνήργησαν οι δύο Ουνίτες
μοναχοί, ώστε ο βασιλιάς της Πολωνίας να συγκαλέσει Σύνοδο στη Βρέστη της
Λιθουανίας με πρόεδρο τον Αρχιεπίσκοπο του Κιέβου. Θέμα; Η ένωση των Ορθοδόξων
με την Παπική Εκκλησία. Και το αποτέλεσμα; Τίποτε ουσιαστικά.
Έτσι, συνεκλήθη δεύτερη Σύνοδος και πάλι στη Βρέστη
στις 2 Δεκεμβρίου 1594. Σ' αυτήν αναγνωρίσθηκε το πρωτείο του Πάπα και το
Φιλιόκβε. Το πράγμα χαροποίησε τον Πάπα. Δύο μάλιστα επίσκοποι στάλθηκαν στη
Ρώμη και ανήγγειλαν επίσημα τις αποφάσεις της Συνόδου στο Πάπα Κλήμεντα Η'.
Αλλά η ένωση ωστόσο δεν είχε πραγματοποιηθεί. Γι' αυτό το λόγο ο Πολωνός
βασιλιάς έδωσε διαταγή, το 1596, να συγκληθεί και πάλι Σύνοδος στη Βρέστη, για
να διακηρύξει επίσημα την ένωση με τη Ρώμη.
Και τι απέγινε;
Ναι μεν ο αρχιεπίσκοπος του Κιέβου με άλλους
ιεράρχες διακήρυξαν την ένωση, ο λαός όμως αντέδρασε. Κληρικοί και ευγενείς και
λαός πολύς με επικεφαλής τον Κωνσταντίνο Οστρογκόσκυ, διαμαρτυρήθηκαν δημόσια.
Αποδοκίμασαν τα γενόμενα και διακήρυξαν την αφοσίωσή τους στην αρχαία Εκκλησία
και στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Τότε άρχισε μία ιστορία φρίκης. Μία
ιστορία, που απεκάλυψε τι στην πραγματικότητα είναι η Ουνία.
Έτσι η Ουνία είναι: «Δούρειος ίππος».
Άλλη φαίνεται η Ουνία κι' άλλη είναι. Φαίνεται
Ορθόδοξη, και να γιατί. Οι κληρικοί της Ουνίας, οι Ουνίτες, έχουν αμφίεση
Ορθοδόξου κληρικού. Φορούν ράσο, καλιμαύχι. Έχουν γένεια. Τέλεια εμφάνιση
Ορθοδόξου κληρικού. Οι Εκκλησίες τους είναι καθ' όλα ορθόδοξες. Λείπουν εκείνα
τα ψυχρά αγάλματα, που δίνουν την εικόνα και την αίσθηση ειδωλολατρικού Ναού.
Αντί για αγάλματα έχουν αγιογραφίες. Και η όλη δομή του Ναού, εσωτερικά και
εξωτερικά, ορθόδοξη. Η θεία Λειτουργία τελείται στη γλώσσα κάθε Έθνους στο
οποίο δρα πάντα προσηλυτιστικά η Ουνία. Ίδια η θεία Λειτουργία. Κανείς απλοϊκός
χριστιανός Ορθόδοξος δεν θα μπορούσε να υποπτευθεί τίποτε το ξένο προς την
Ορθοδοξία. Έτσι θα μπορούσαν απλοί Χριστιανοί μας να συμβουλεύονται Ουνίτες
ιερείς και να εκκλησιάζονται ακόμα σε Ουνιτικές Εκκλησίες.
Αλλά όλα αυτά είναι ο Δούρειος ίππος. Είναι η προβιά.
Μέσα στο Δούρειο Ίππο κρύβονται οι άνθρωποι του Πάπα. Κρύβονται οι φανατικοί
Λατίνοι, που σαν σκοπό έχουν να υποτάξουν κάθε Ορθόδοξο χριστιανό στον Πάπα. Να
το εκλατινίσουν. Να του δολοφονήσουν την ορθόδοξη πίστη, τη μόνη αληθινή πίστη.
Κάτω από την ωραία προβιά κρύβονται λύκοι. Κι' αυτοί οι λύκοι είναι οι
θανάσιμοι εχθροί της Ορθοδοξίας. Είναι οι Φράγκοι. Όχι. Δεν είναι Ορθόδοξοι
ιερείς οι Ουνίτες, όπως φαίνονται. Είναι Φραγκοπαπάδες καμουφλαρισμένοι. Είναι,
όπως τους ονομάζει στην 1989/ 24-3-1907 εγκύκλιό του ο Πατριάρχης Ιωακείμ Γ',
«λύκοι εν σχήματι προβάτων».Λύκοι, που και από αυτούς πρέπει να προσέχουμε,
έτσι ακριβώς όπως μας το προείπε ο ίδιος ο Κύριος. Ποιος δεν θυμάται τον λόγο
Του; «Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι
προβάτων, έσωθεν δε εισι λύκοι άρπαγες» (Ματθ. ζ', 15). Είναι λύκοι, και αυτό
το καταλαβαίνεις, όταν ακούς να μνημονεύουν στη θ. Λειτουργία τους τον Πάπα
Ρώμης. Αυτόν, που τους εμπνέει αβυσσαλέο μίσος κατά των Ορθοδόξων. Αυτόν, που
είναι αίτιος, όπως θα δούμε, κάθε κακού.
Βία
Οι Ουνίτες, οι δόλιοι άνθρωποι του Πάπα, αυτό το
όπλο χρησιμοποιούν πρώτο σαν μέσο, για να προσηλυτίσουν Ορθοδόξους χριστιανούς
στις κακοδοξίες του Παπισμού. Χρησιμοποιούν το Δούρειο ίππο. Χρησιμοποιούν την
προβιά. Χρησιμοποιούν το «καμουφλάζ». Χρησιμοποιούν το δόλο, την απάτη. Όταν
όμως αυτά δεν φέρουν αποτελέσματα, τότε χρησιμοποιούν τη βία. Τότε εξαναγκάζουν
με χίλιους δύο τρόπους τους Ορθόδοξους να προσκυνήσουν τον Πάπα.
Είναι χαρακτηριστικά τρία πρόσφατα περιστατικά, τα
οποία συνέβησαν σε πόλεις της Σλοβακίας και τα οποία αποκαλύπτει σε σχετική
εισήγησή του ο Διευθυντής Τύπου της Ιεράς Συνόδου Ιωάννης Χατζηφώτης:
Το πρώτο:
Στην πόλη Μιχάλοβτσε, οι Ουνίτες άσκησαν ψυχολογική
και φυσική βία στον Ορθόδοξο επίσκοπο Ιωάννη. Του πήραν το Ναό και το
Επισκοπείο και τον ανάγκασαν να μεταφερθεί με όλη την επισκοπή του σε μια παλιά
ταβέρνα. Ομάδα Ουνιτών Μοναχών του έκοψαν το νερό, το γκάζι, και το ηλεκτρικό
ρεύμα, με αποτέλεσμα να του καταστρέψουν τα ηλεκτρονικά μηχανήματα που
βρίσκονταν στο Επισκοπείο. Ο ίδιος ο Επίσκοπος Ιωάννης υπέστη καρδιακή προσβολή
και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Βράνοβ.
Το δεύτερο:
Στην πόλη Μεντζιλαμπόρτσε στις 23-10-1991, οι
Ουνίτες με τη συνοδεία 80 αστυνομικών μπήκαν σε Ορθόδοξο Ναό και αφαίρεσαν όλες
τις ορθόδοξες εικόνες.
Το τρίτο:
Στην πόλη Στρόπκοβ, στις 11 Ιανουαρίου 1992, Ουνίτες
και Ρωμαιοκαθολικοί μαζί άρχισαν να καταστρέφουν το σπίτι του Ορθόδοξου ιερέα,
σε ένα δωμάτιο του οποίου υπήρχε μικρό εκκλησάκι και στο οποίο εκκλησιαζόταν η
Ενορία. Γκρέμισαν τη στέγη, έκοψαν το ηλεκτρικό ρεύμα και το τηλέφωνο και
τελικά έδιωξαν τον ιερέα, ο οποίος τώρα τελεί τις Ακολουθίες σ' ένα ξύλινο
σπιτάκι, στο οποίο οι πιστοί μετέφεραν μερικές εικόνες, που τις φυλάγουν με
πολλή προσοχή, για να μη τις πάρουν οι Ουνίτες και τις κάψουν.
Σφαγές και εκτελέσεις
Ποιες πρώτα σφαγές και εκτελέσεις να αναφέρουμε; Και
από πότε να αρχίσουμε; Αυτό μόνο λέμε:Η Ουνία στάζει αίμα. Αίμα από τα τόσα,
αναρίθμητα, θύματά της, που δεν θέλησαν να προσκυνήσουν τον Πάπα και να δεχθούν
τις κακοδοξίες του. Αλλά ας σημειώσουμε ενδεικτικά μερικά αιματηρά περιστατικά,
που αποτελούν ντροπή για την Ουνία του Πάπα.
Στην Πολωνία*
Το πρώτο αίμα χύθηκε, από την Ουνία, στην Πολωνία
και στη νοτιοδυτική Ρωσία. Ο Πολωνός βασιλιάς Σιγισμούνδος, με την υποκίνηση
των δυο Ιησουϊτών, Ποσσεβίν και Σκάργκα, ιδρυτών της Ουνίας, εκεί στην Πολωνία
το 1587, όταν διαπίστωσε ότι με τι ψευτοσυνόδους της Βρέστης στη Λιθουανία δεν
πέτυχε τίποτε ουσιαστικά, κήρυξε, τότε, το 1596, διωγμό εναντίον των Ορθοδόξων,
που δεν θέλησαν να παραδοθούν στον Πάπα. Ποταμηδόν έρρευσε στο διωγμό αυτό το
αίμα. Ο αντιπρόσωπος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Αρχ. Νικηφόρος
συνελήφθηκε και κλείσθηκε στις φυλακές, όπου και πέθανε από την πείνα. Ο
αντιπρόσωπος του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας στην Πολωνία, Κύριλλος Λούκαρις,
μετέπειτα πατριάρχης Αλεξανδρείας, μόλις που κατόρθωσε να δραπετεύσει και να
αποφύγει έτσι την φυλάκιση και το θάνατο. Σ' αυτό, λοιπόν, το διωγμό, τον πρώτο
διωγμό, που κήρυξε ο Σιγισμούνδος, με την υποκίνηση των Ουνιτών, άλλοι
Ορθόδοξοι φονεύθηκαν, άλλοι εξορίστηκαν και άλλοι κακοποιήθηκαν. Όλοι οι Ναοί
και οι Ι. Μονές των Ορθοδόξων περιήλθαν στους Ουνίτες. Η Ουνία είχε τότε
καταστρεπτικές συνέπειες για τους Ορθοδόξους της Πολωνίας και της νοτιοδυτικής
Ρωσίας!
Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του αείμνηστου
Μητροπολίτου Θυατείρων Γερμανού, στο διωγμό αυτό. «Των Ορθοδόξων άλλοι μεν
ετροχίσθησαν, άλλοι συνετρίβησαν τους βραχίονας και τα σκέλη, άλλοι
ελογχεύθησαν και άλλοι επί πασσάλων απέθανον, αι γυναίκες δε και τα παιδία
αυτών, αι μεν κατεκόπτοντο τα στήθη, τα δε κατεκαίοντο επί εσχάρας»!
Στην Τσεχοσλοβακία*
Όταν οι κομμουνιστές κατέλαβαν την Τσεχοσλοβακία, Οι
Ουνίτες Παπικοί βρήκαν τότε ευκαιρία και επιτέθηκαν με πρωτοφανή αγριότητα
εναντίων των Ορθοδόξων χριστιανών, Αλλά ας αφήσουμε το Μητροπολίτη Πράγας και
πάσης Τσεχοσλοβακίας κ. Δωρόθεο να επισημάνει τους βανδαλισμούς των Ουνιτών
στις παρακάτω περιοχές:
α'. Λιτμανοβά, περιοχής Σταρ - Λουμπόνβα:
Καταστράφηκε η Εκκλησία και ασκήθηκε συστηματικός διωγμός κατά των Ορθοδόξων.
β'. Κλενοβά, περιοχής Χουμενέ: Το Πάσχα του 1969 οι
Ουνίτες πυροβόλησαν την Εκκλησία.
γ'. Στοπκόφ, περιοχής Σβίντικ: Οι Ουνίτες
κατέστρεψαν την Εκκλησία. Ανέβηκαν στο καμπαναριό και έσπασαν τον ορθόδοξο
τριπλό σταυρό. Κατεδάφισαν το σπίτι του ιερέα και πέταξαν τα έπιπλα στο δρόμο
και τα κατέστρεψαν.
δ'. Τσεσκόφ, περιοχής Τρεμποσόφ: Κατέλαβαν την
Εκκλησία με τη βία, την ώρα που γινόταν η θεία Λειτουργία. Ο Λειτουργός ιερέας
κακοποιήθηκε σε τέτοιο σημείο, ώστε χρειάσθηκε να μείνει για καιρό στο
Νοσοκομείο. Κι' αυτό ήταν το πιο λίγο. Το πιο μεγάλο για τον ιερέα ήταν, που
δεν πρόλαβε να τελειώσει τη θεία Λειτουργία.
ε'. Μαλέ Ζαλουζίτσε, περιοχής Μιχαλόφτσε: Στο χωριό
αυτό υπάρχουν 42 οικογένειες Ορθοδόξων και 28 Ουνιτών. Οι Ουνίτες και οι
Καθολικοί συγκέντρωσαν απ' όλη την Επαρχία 3000 οπαδούς τους, για να
καταστρέψουν την Εκκλησία των Ορθοδόξων. Οι Ορθόδοξοι υπεράσπισαν το Ναό τους
και θέλησαν να τον προφυλάξουν από τη βεβήλωση, αλλά χύθηκε αίμα πολύ. Ωστόσο
το αίμα των Ορθοδόξων που χύθηκε και έβαψε το δρόμο και το δάπεδο του Ναού, δεν
εμπόδισε του Ουνίτες «ιερείς» να το πατήσουν και να μπουν στο Ναό των
Ορθοδόξων, για να τελέσουν τη Λειτουργία τους!
στ'. Στο Κουσμίτσε, περιοχής Τρεμπισόφ: Η Εκκλησία
καταστράφηκε, ο ιερέας κακοποιήθηκε άγρια από τους φανατισμένους Ουνίτες.
Δάρθηκε σκληρά, χωρίς λύπη και οίκτο, και διαπομπεύτηκε στην πόλη. Την ίδια ώρα
Ουνίτες φώναζαν να τον κρεμάσουν!
Μάταια διαμαρτυρήθηκε ο Μητροπολίτης Πράγας στο
Βατικανό. Το Βατικανό τήρηση σ ι γ ή. Τι να έλεγε, αφού αυτό δημιούργησε η
Ουνία και αφού αυτό ευλογεί τα εγκλήματά της στις Ορθόδοξες χώρες; Και τονίζει
ο ιεράρχης της Τσεχοσλοβακίας: «Ομιλεί αφ' εαυτού το γεγονός της σιωπής του
Βατικανού».
Στη Σερβία
Εδώ σ' αυτή τη χώρα, όπως έγραψε ο ‘ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΤΥΠΟΣ', το Νοέμβριο του 1961, έγινε «η μεγαλυτέρα σφαγή Ορθοδόξων από τον χρόνο
της ελεύσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, επ' ωφελεία του Παπισμού».
Και σφαγείς ποιοι;
Αλλά ποιοί
άλλοι από τους Ουνίτες Παπικούς; Αυτοί είναι ειδικευμένοι σε σφαγές όλων
εκείνων που δεν φραγκεύουν, αλλά θέλουν να πεθάνουν Ορθόδοξοι. Οι Ουνίτες
Παπικοί, λοιπόν, οι λεγόμενοι Ούστασι, τον Απρίλιο του 1941, ύστερα από την
κατάληψη της Γιουγκοσλαβίας από τους Γερμανοϊταλούς, έδρασαν όπως το ήθελαν.
Όπως τους παρήγγειλε το Βατικανό να δράσουν. Αρχηγός τους ορίσθηκε με την
ευλογία του Βατικανού και του Μουσολίνι, ο διαβόητος Άντε Πάβελιτς. Έτσι,
λοιπόν, πανέτοιμοι, και αφού συμμάχησαν με τους Γερμανοϊταλούς, άρχισαν το
μακάβριο έργο τους! Εισβάλουν στην Βορειοδυτική Γιουγκοσλαβία και αρχίζουν τη
σφαγή. Και πρώτα από τους ιερείς. Όλοι οι Ορθόδοξοι ιερείς της περιοχής
συλλαμβάνονται, δένονται με σύρματα σε πρόχειρους σταυρούς και ύστερα
εκτελούνται κυρίως με λιθοβολισμό. Κατόπιν καλούν τους Ορθοδόξους λαϊκούς να
γίνουν καθολικοί, γιατί αλλιώς όλοι τους θα θανατωθούν. Τότε 800.000, από
παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου μέχρι και γέροντες, δίνουν μία
και μόνη απάντηση: «Όχι. Θέλομεν να αποθάνωμεν με την Ορθόδοξο πίστιν των
προγόνων μας». Τότε δίνεται το σύνθημα της γενικής σφαγής. Οκτακόσιες χιλιάδες
Ορθόδοξοι θανατώνονται ύστερα από πολλά βασανιστήρια. Πέθαναν, αλλά δεν
φράγκεψαν. Πέθαναν, αλλά δεν έγιναν καθολικοί. Πέθαναν αλλά δεν προσκύνησαν τον
Πάπα. Αιωνία η μνήμη των 800.000 αυτών μαρτύρων της Ορθοδοξίας!
Στην Ουκρανία.*
«Στην Ουκρανία, τελευταία, οι Ουνίτες κατέλαβαν
τόσους ορθοδόξους ναούς, ώστε η Ορθόδοξος Εκκλησία να διαθέτη πλέον εκεί
ελαχίστους για τις ανάγκες της. Η αγριότης και το μίσος των Ουνιτών εναντίον
των ορθοδόξων εκδηλώθηκαν ποικιλοτρόπως. Ένα μόνο περιστατικό αναφέρουμε εδώ.
Μια μέρα οι Ουνίτες συνέλαβαν τον ορθόδοξο εφημέριο π. Ανδρέα Κουστίνυσκυ, ο
οποίος ήταν πρώτα Ουνίτης και κατόπιν μετεστράφη στην Ορθοδοξία. Την μεταστροφή
του στην Ορθοδοξία εκδικούμενοι, οι προβατόσχημοι αυτοί λύκοι, συνέλαβαν τον
ορθόδοξο κληρικό και τον έπνιξαν στο ποτάμι!».
Αδελφοί,
Που είναι, λοιπόν, η αγάπη του Πάπα, του Βατικανού,
της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, όταν τόσα εγκλήματα διαπράττει με τη διαβόητη
Ουνία της; Τι νόημα έχει ο περίφημος θεολογικός διάλογος, όταν ο Πάπας διατηρεί
ακόμα το εκτελεστικό αυτό απόσπασμα του θανάτου, την Ουνία; Ας μη γελιόμαστε. Ο
Πάπας θέλει ή την υποταγή των Ορθοδόξων λαών στις κακοδοξίες του ή τον εξαφανισμό
τους.
English
The Unia.
The Dorian Horse
of Papism
By Archim. Gen.
Raptopoulos
From the book
"Papism and early fighters of Orthodoxy" 2nd Issue
Orthodox
Brotherhood of Saint Xeni
"Beware of
the false prophets, who come to you dressed in sheepskins, while within they
are wolves (Mark 6:15)
What is the meaning of this word, Unia?
This word is Polish meaning union. So, the one that belongs to Unia is called
Uniate. Every Uniate has his life's purpose to draw the Orthodox Christians to
the falsehoods of Papism. If however this is what a lay Uniate wishes, that
much more does the Uniate clergy.
With great yearning the Pope seeks to
subordinate the Orthodox under his jurisdiction. To his falsehoods. He wishes
that he become the head of all the Church. This yearning he had for a very long
time. Since the 6th century. Since then. He has a yearning especially since he
officially separated from the Orthodox Church in 1054. Since then!! And what
didn't he try to succeed in his goal! But he succeeded in nothing. So in his
embarrassment in what he should have done better and more effectively, for this
he created the Unia.
The beginning of the Unia was founded at
the Laterno Synod of 1215 and in the Bull of Pope Innocente 4th . Nevertheless,
officially and somehow, the Unia was created in Poland by two Jesuits, Possevin
and Skarga. These two monks put in place the Unia in Poland. And this to
latinize the Orthodox of Poland and of south-west Russia. In this they were
helped by the king of Poland, Sigismundus 3rd who was brought up by the two
Jesuits until his 21st year of age.
Under the protection of Sigismundus 3rd,
the two Jesuits officially set up on their satanic task. In 1587 the two
Jesuits cooperated to induce the king of Poland to call the Synod at Brest in
Lithuania with president the Archbishop of Kiev. The topic? The union of the
Orthodox with the Papist Church. The result? Substantially nothing.
So, a second Synod was called again at
Brest on Dec 2, 1594. In this the primacy of the Pope and the Filioque were
recognized. This pleased the Pope. In fact two bishops were sent to Rome to
declare officially the decision of the Synod to Pope Clemente 8th. However the
union was not realized. For this reason the Polish king ordered in 1596 to
reconvene the Synod at Brest, to officially declare the union with Rome.
And what
happened?
The archbishop of Kiev with other
hierarchs declared the union, but the people reacted. Clerics, aristocrats and
the public led by Constantine Ostrogoski, publicly protested. They disapproved
the events and declared their devotion to the early Church and to the Patriarch
of Constantinople. A tragic history was then unleashed. A story that uncovered
the true meaning of the Unia.
Thus the Unia is
the: "Dorian Horse".
The unia looks different to what it
actually is. It appears Orthodox, and why? The Unia clerics, the Uniates are
dressed like the Orthodox clerics. They wear the rasa and the kalamanka. They
have beards. Total appearance of an Orthodox cleric. Their Churches are in
everything Orthodox. They lack those cold statues, that give the appearance and
the feeling of an idolatric temple. Instead of statues they have icons. And the
whole structure of the Church, inside and outside is Orthodox. The divine
liturgy is performed in every language of each country in which it exists and
always acts in a proselytizing manner. The same divine liturgy. No simple
Orthodox Christian could suspect anything different from Orthodoxy. This way
our simple Christians could be advised by Uniates priests and worship in Uniate
Churches.
All these constitute the Dorian horse.
It is the sheepskin. Inside the Dorian horse hide the men of the Pope. The
fanatic Latins hide inside, whose goal is to subordinate every Orthodox to the
Pope. To latinize them. To murder the Orthodox faith, the only true faith.
Under the nice sheepskin hide wolves. And those wolves are the mortal enemies
of Orthodoxy. They are the camouflaged Frankish priests. They are as they are
called in the 1989/24-3-1907 encyclical of the Patriarch Joakim 3rd
"wolves in the form of sheep". Wolves that we must beware as we were
forewarned by our Lord Himself. Who doesn't remember His words? "Beware of
the false prophets, who come to you in sheep's clothing, inside though they are
wolves (Matt 6:15). They are wolves and you understand this when you hear them
during liturgy commemorating the Pope of Rome. Him, that breathes abysmal
hatred against the Orthodox. Him, who as we shall see is guilty of everything
evil.
Force
The Uniates, crafty men of the Pope, use
this as a means to proselytize Orthodox Christians to the falsehoods of Papism.
They use the Dorian horse. They use the sheepskin. They use the
"camouflage". They use craftiness and deceit. However, if these means
do not prove adequate, then they revert to the use of force. With a thousand
and two ways they force the Orthodox to worship the Pope.
There are three recent characteristic
occasions, that have happened in cities of Slovakia which the Director of the
Holy Synod Publication, John Hatziphotis, reveals with specific introduction.
The First
Event
In the city of Mihalovce, the Uniates
applied psychological and physical force on the Orthodox bishop John. They took
over his Church and the Bishopric and forced him to move with all his bishopric
to an old tavern. Groups of Uniate monks cut off the water, fuel and
electricity, thus destroying his electronic equipment that were at the
Bishopric. The same Bishop John, suffered a heart attack and was transferred to
the Branov Hospital.
Second Event
In the city of Medgilaborce on
23-10-1991, the Uniates with a following of 80 policemen entered the Orthodox
Church and removed all the Orthodox icons.
Third Event
In the city of Stropkov on 11 January
1992, the Uniates and Roman Catholics together started to destroy the house of
the Orthodox priest, where in a room was a small Church used by the parish.
They destroyed the roof, cut off the electricity and telephone and finally they
evicted the priest, who now performed the services in a small wooden house,
where the faithful brought some icons, which they guarded carefully so that the
Uniates wouldn't take them and burn them.
The Slaughter
and Executions
Which slaughter and executions should we
first report? And from when shall we start? This though we say: The Unia drips
blood. Blood from so many of her innumerable victims who refused to worship the
Pope and accept his falsehoods. But let us note some typical bloody events that
shame the Unia of the Pope.
In Poland
The first blood was poured by the Unia
in Poland and south -west Russia. The Polish king Sigismundus through the
prompting of the two Jesuits, Possevin and Skarga, founders of the Unia, in
Poland in 1587, when he realized that through the pseudo-synods of Brest in
Lithuania, he accomplished basically nothing, he declared in 1596, the
persecution of the Orthodox who refused to surrender to the Pope. A river of
blood was poured by this persecution. The representative of the Patriarchate of
Constantinople Archimandrite Nikiphoros was arrested and thrown in prison where
he died of hunger. The representative of the Patriarchate of Alexandria to
Poland, Kyrill Lukaris and later Patriarch of Alexandria, just managed to
escape and thus avoid imprisonment and death. In this persecution therefore,
the first one that Sigismundus declared with the prompting of the Uniates, some
Orthodox were murdered, others were exiled and others were tortured. All the
Churches and holy monasteries of the Orthodox were turned over to the Uniates.
The Unia then had destructive intentions for all the Orthodox in Poland and
south-west Russia.
It is characteristic the description of
the ever memorable Metropolitan Germanus of Thyatera on this persecution.
"From the Orthodox some were expelled, some had their arms and legs
smashed, others were bayoneted and others were killed at the stake, while the
women had their breasts cut off while their children were burnt on skewers.
Czecoslovakia
When the communists took over
Czechoslovakia, the Papist Uniates found then the opportunity to attack the
Orthodox Christians with awesome savagery. Let us hear the Metropolitan
Dorotheos of Prague and all Czechoslovakia, describe the vandalisms by the
Uniates in the following areas.
1. Litmanova, in
the area Star- Loumbova: The Church was destroyed and a concerted and
systematic persecution was unleashed on the Orthodox.
2. Klenova, in
the area of Houmene: Durung the Pascha of 1969, the Uniates fired at the
Church.
3. Stopkov, in
the area of Svintik: The Uniates destroyed the Church. They climbed on the bell
steeple and broke off the Orthodox triple Cross. They brought down the priest's
house and threw his furniture on the street and destroyed it.
4. Tsekov, in
the area of Trembosov: They took over the Church by force during the Divine
Liturgy. The priest performing the Liturgy was beaten up so badly that he
needed long hospital care. And this was the least. The worst was that the
priest did not manage to complete the Divine Liturgy.
5. Malee
Zalouzitce, in the area of Mihalovce: In this village there were 42 Orthodox
and 28 Uniate families. The Uniates and the Catholics gathered 3000 followers
from the county to destroy the Orthodox Church. The Orthodox defended their
Church and protect it from desecration, but lots of blood was spilled. Even
though a lot of Orthodox blood was spilled and covered the road and the Church
compound, it did not stop the Uniate "priests" from stepping in and
entering the Church of the Orthodox, to perform their Liturgy.
6. At Kousmitce,
in the area of Trembisov: The Church was destroyed, the priest was severely
beaten by the fanatical Uniates. They beat him mercilessly and with no pity,
and was then sent to the city. At the same time the Uniates were shouting to
hang him!
The Metropolitan of Prague vainly
protested to the Vatican. The Vatican kept quiet. What could it say since it
created the Unia and since it blesses its crimes in the Orthodox countries? And
the Hierarch of Czechoslovakia noted: "The fact of the silence of the
Vatican speaks for itself".
In Serbia.
Here in this country, as the ORTHODOX
PRESS wrote in November of 1961, "the biggest slaughter of the Orthodox
since the coming of our Lord Jesus Christ was executed for the benefit of
Papism.
And who were the
butchers?
Who else but the Papist Uniates? They
are the specialist butchers of those who do not submit to the Franks but wish
to die Orthodox. Thus the Papist Uniates, known as Ustasi, on April of 1941,
after the overtaking of Jugoslavia by the Germans and Italians they acted as
they wished. However it was the Vatican that ordered them to action. Their
leader the infamous Ante Pavelitz, was named with the blessing of the Vatican
and of Mussolini. So then, fully ready and allied with the Germans and
Italians, they started their macabre task. They entered north-west Jugoslavia
and they started the slaughter. Firstly with the priests. All the Orthodox
priests of the area were rounded up, were tied with wires to temporary crosses
and were then executed mainly by stoning. They then invited the Orthodox people
to convert to Catholicism, under the threat of death. Then 800,000, from
children of the first grade in elementary school to old people, gave one and
only answer: "NO. We wish to die for the Orthodox faith of our
ancestors". The Uniates then gave the signal for the general slaughter.
800,000 Orthodox were killed after great tortures. They died but did not
succumb. They died but they did not become Catholics. They died but they did
not worship the Pope. May the memory of these 800,000 Orthodox martyrs be
eternal.
In Ukraine.
"In Ukraine the Uniates confiscated
so many Orthodox Churches, that the Orthodox Church there had so few churches
for her needs. The savagery and hatred of the Uniates against the Orthodox was
expressed in various ways. We provide here one event. One day the Uniates
arrested the Orthodox vicar who was earlier a Uniate and later returned to
Orthodoxy. Revenging his return to Orthodoxy, these wolves in sheepskins took
the Orthodox cleric and drowned him in the river".
Where is therefore the love of the Pope,
of the Vatican, of the Roman Catholic Church when it commits so many crimes
with her infamous Unia? What is the meaning of the famous theological dialogue,
when the Pope continuous to maintain this detachment of death, the Unia? Let us
not be deceived. The Pope wishes to subordinate the Orthodox to his falsehoods
or to exterminate them.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου