Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

Οἱ ἐχθροί ἐμοῦ τε καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν.

 


Ο χθροί μο τε καί το Υο μου πλησίασαν.

Θαυμαστές παρεμβάσεις τς περαγίας Θεοτόκου σέ περιπτώσεις πόπειρας αρετικν νά μολύνουν τήν Πίστη τν ρθοδόξων.

Γράφει  Φώτης Μιχαήλ, ατρός



Στίς μέρες μας, ντίχριστος κάνει τήν δουλειά του μέ πρωτοφανή δόλο καί μάλιστα ντελς νεπαίσθητα. Μς ξεγελάει πανεύκολα μέ διάφορες προφάσεις καί ψευτοδικαιολογίες καί χωρίς νά τό καταλάβουμε, μς δηγε στήν ρνηση καί τήν περιφρόνηση τς ρθοδόξου Πίστεώς μας. 

Μς λένε, τι λες ο θρησκεες εναι δοί σωτηρίας. Μς λένε, τι ο αρετικοί εναι ''κκλησίες''. Μς λένε, τι ο παπικοί καί ο προτεστάντες χουν ερωσύνη καί μυστήρια γκυρα (Ενώ οι παλαιοημερολογίτες κατ' αυτούς δεν έχουν μυστήρια. σημείωση του Blog). Μς λένε, νά κρατήσουμε καθαρή μονάχα τήν γάπη καί τήν λήθεια νά τήν στρογγυλέψουμε. Μς λένε, τι μπορομε νά συμπροσευχόμαστε δημοσίως μέ τόν ποιοδήποτε αρετικό, κόμη καί μέ λλόθρησκο. 

Δέν μς λένε, μως, γιά λα τά παραπάνω, πρτον, τί λέει τό Εγγέλιο. Δεύτερον, τί μς διδάσκουν ο γιοι Πατέρες τς κκλησίας μας. Τρίτον, τί προβλέπεται, γιά λες τίς παραπάνω δογματικές καί κκλησιολογικές παρεκτροπές, τόσον πό τούς ερούς Κανόνες, σον καί πό τίς ποφάσεις τν Οκουμενικν μας Συνόδων. 

χθρός, γιά σους προσέχουν καί νδιαφέρονται γιά τήν σωτηρία τους, εναι λοφάνερο τι δέν βρίσκεται πλά ντός τν τειχν, λλά χει πλέον θρονιαστε στό κέντρο τς κκλησίας: στίς καρδιές τν περισσοτέρων ξιωματούχων της. Γι' ατό καί δέν τόν ποψιαζόμαστε, γι' ατό καί παρασυρόμαστε χωρίς τήν παραμικρή ντίσταση. λεγε γαπημένος μας γιος Γέροντας Παΐσιος: Ζομε στά χρόνια το ντιχρίστου καί κοιμόμαστε μέ τά τσαρούχια. 

νθρωποκτόνος παναίρεση το οκουμενισμο (γιος ουστνος Πόποβιτς) χει διεισδύσει γιά τά καλά στίς περισσότερες νορίες μας καί μες συνεχίζουμε νά ζομε, σάν νά μή συμβαίνει πολύτως τίποτε! 

Κλρος καί λαός χουμε πέσει σέ πνο βαθύ, πνο θανατηφόρο. Τό δηλητήριο τς παναιρέσεως το οκουμενισμο χει δηλητηριάσει καί νον καί καρδίαν. Μς χει πνωτίσει καί μς σπρώχνει κατευθεαν πρός τήν λέθρια θεΐα, τοτέστιν πρός τήν πώλεια. 

μες, σήμερα, ν νόματι μις νοθευμένης καί ψεύτικης γάπης, νομάζουμε τούς αρετικούς ''δελφές κκλησίες''. Τούς προκαθημένους τους, τούς προσφωνομε ''γιώτατους'' καί τούς πολυχρονίζουμε ψαλμωδικς ντός τν ερν μας Ναν. Τούς καλομε καί συμπροσευχόμαστε μαζί τους μέσα στίς κκλησιές μας, λειτουργούμαστε παρέα μαζί τους κ.α.π. 

Ρωτήσαμε τήν Παναγιά μας, πού λέμε τι θά τήν τιμήσουμε στίς δεκαπέντε το μηνός, άν συμφωνε μέ λα ατά τά βριστικά καί παίσχυντα ’’κατορθώματά μας’’; Διότι Παναγιά μας χει φανερώσει τήν στάση Της πέναντι στούς αρετικούς καί στάση Της εναι ντελς διαφορετική πό τήν δική μας: πάρχουν θαυμαστές στορικές μαρτυρίες, πού βεβαιώνουν, τι Δέσποινά μας, Κυρία Θεοτόκος, λους τούς αρετικούς, λλά καί τούς ’’μέτερους’’ λατινόφρονες, τούς ποκαλε ''χθρούς δικούς Της καί το Κυρίου, ποκριτές καί σεβέστατους’’. 

Στίς 15 Αγούστου ορτάζομε τήν πάνσεπτο Κοίμησή Της. 

Πόσοι πό μς, τούς βαπτισμένους στήν κολυμβήθρα τς ρθοδόξου κκλησίας μας, θά βροντοφωνάξουμε τήν μέρα ατή μολογιακς, πως καί κείνη τό πραξε, τό χι στήν παρουσία αρετικν καί λατινοφρόνων μέσα στούς ερούς μας ναούς; (Γερμανία, Σμύρνη, Φανάρι κ.α.) 

Πόσοι πό μς, τούς βαπτισμένους στό νομα το Πατρός, το Υο καί το γίου Πνεύματος, τήν μέρα τς Παναγίας, θά μιμηθομε τήν Κυρία μας Θεοτόκο καί, γαπντες ν ληθεί, θά διαμηνύσουμε φωναχτά στούς σύγχρονους Χριστομάχους καί Πνευματομάχους (παδούς το Κολυμπαρίου), τι εναι χθροί το Κυρίου μν ησο Χριστο καί τς Παναγις μας, σεβέστατοι καί ποκριτές; 

Γιά το λόγου τό ληθές καί γιά σους χουν λίγο παραπάνω πομονή στό διάβασμα, παρατίθενται στήν συνέχεια καί ο προαναφερθεσες σχετικές μαρτυρίες

θαυματουργή εκόνα το ’’ΧΑΙΡΟΒΟ’’

Βρισκόμαστε στά 1274. Ατοκράτορας στήν Πόλη εναι Μιχαήλ Παλαιολόγος καί πατριάρχης μείλικτος διώκτης τν ρθοδόξων γιορειτν πατέρων, λατινόφρων ωάννης Βέκκος. Μόλις χει πογραφε στήν Λυών ψευδοένωση ρθοδόξων καί παπικν, καί πεσταλμένοι το πάπα μαζί μέ ’’δικούς μας’’ νωτικούς καταφθάνουν στό γιον ρος, γιά νά πιβάλλουν τήν φαρμογή τς προδοτικς συμφωνίας. 

Σέ να κελλί, πού βρίσκεται σέ πόσταση πό τήν ερά Μονή Ζωγράφου, σκήτευε τότε νας γέροντας πολύ μεγάλης ρετς. νάρετος ατός γέροντας ελαβετο βαθύτατα τήν Κυρία Θεοτόκο καί εχε καθημερινό κανόνα τήν παναλαμβανόμενη νάγνωση τν Χαιρετισμν τς Παναγίας, σέ ρθια μάλιστα στάση μπροστά στήν Εκόνα της. 

Κάποια μέρα καί ν βίωνε ψηλές πνευματικές καταστάσεις λέγοντας μέ λαχτάρα τό ’’Χαρε Νύμφη νύμφευτε’’, κουσε τήν Παναγία πό τήν ερή Της εκόνα νά το λέει: ’’Χαρε καί σύ, Γέρων το Θεο. Μή φοβο, λλά πελθών ταχέως ες τήν Μονήν, νάγγειλον τος δελφος καί τ Καθηγουμέν, τι ο χθροί μο τε καί το Υο μου πλησίασαν. στις ον πάρχει σθενής τ πνεύματι, ν πομον κρυβήτω, ως παρελθεν τόν πειρασμόν. Ο δέ στεφάνων μαρτυρικν φιέμενοι, παραμενέτωσαν ν τ Μον. πελθε ον ταχέως...’’. 

γέροντας, μετά πό ατό, δέν στάθηκε οτε λεπτό. μέσως ξεκίνησε γιά τό μοναστήρι, τήν ερά Μονή Ζωγράφου, γιά νά νημερώσει τούς πατέρες καί νά τούς μεταφέρει τίς δηγίες τς Παναγίας. Φτάνοντας στήν ερά Μονή, ελαβής καί νάρετος γέροντας ζε τό θαμα γιά δεύτερη φορά: Μπροστά στήν πύλη το Μοναστηριο βλέπει ρθια τήν εκόνα τς Παναγίας το κελλιο του, πό τήν ποία καί κουσε τήν φωνή τς Θεοτόκου! 

Κρατντας, τώρα, στήν γκαλιά του τήν θαυματουργή εκόνα τς Παναγίας, παρουσιάζεται νώπιον το γουμένου καί τν πατέρων καί τούς λέει: Σεβαστοί μου πατέρες, Κυρία Θεοτόκος μο ποκάλυψε, τι ο χθροί Της καί χθροί το Υο Της σέ λίγο καταφθάνουν στό Μοναστήρι. ποιοι πό τούς πατέρες καταλαβαίνουν, τι δέν θά ντέξουν στό μαρτύριο, μέχρι νά συχάσουν τά πράγματα, ς κρυφτον κάπου μακριά. σοι, μως, πατέρες εναι τοιμοι νά μιμηθον τούς Μάρτυρες καί νά στεφανωθον, ς παραμείνουν στό Μοναστήρι. 

Ο πατέρες πραξαν, πως άκριβς ρισε Παναγία. Ο σθενέστεροι κρύφθηκαν μέσα στό δάσος. Ο πιό δυνατοί, γούμενος καί λλοι 25 μοναχοί, παίρνοντας μαζί τους τήν θαυματουργό εκόνα τς Παναγίας κλείστηκαν στόν πύργο τς Μονς, περιμένοντας τούς χθρούς Της. 

Πράγματι, σέ λίγο κατέφθασαν ο πεσταλμένοι το νωτικο ατοκράτορα καί το λατινόφρονα πατριάρχη Βέκκου, συνοδευόμενοι καί πό μάδα πεσταλμένων το πάπα. Ο 26 μολογητές τς ρθοδόξου Πίστεως πατέρες δέν κάμφθηκαν οτε στιγμή πό τίς ποσχέσεις καί τά καλοπιάσματα τν αρετικν. ρνήθηκαν ξ ρχς νά συλλειτουργήσουν μέ τούς παπικούς καί τούς λατινόφρονες ’’δικούς μας’’. πέκριναν ντονώτατα τίς νωτικές πόπειρες καί κατεδίκασαν εθέως τίς πλάνες τν παπικν. 

Σέ λίγο, πύργος τς Μονς παραδόθηκε στήν πυρά. ργή τν νωτικν καί τν παπικν πεσταλμένων, διά τς πυρς, δήγησε τούς μολογητές πατέρες κατευθεαν στήν γκαλιά το Τριαδικο μας Θεο. πό τόν πύργο τόν κατακαμένο σώθηκε μονάχα θαυματουργός εκόνα τς Παναγίας, πού πό τότε τήν ποκαλον ’’Χαίροβο’’ (στά Βουλγαρικά σημαίνει τό Χαρε τό ρχαγγελικό). Αυτά συνέβησαν στίς 10 κτωβρίου 1274. 

κκλησία τιμ τούς μολογητές ερομάρτυρες κάθε χρόνο στίς 10 κτωβρίου, τήν μέρα, δηλαδή, το μαρτυρίου τους. 

θαυματουργός εκόνα τς Παναγίας μας, Παναγία το Χαίροβο, φυλάσσεται στήν Ι.Μ. Ζωγράφου, γιά νά μς θυμίζει τήν στάση Της πέναντι στούς αρετικούς καί τούς ’’δικούς μας’’ λατινόφρονες. 

***

Θαυμαστή διήγηση γιά τόν μοναχό, πού εχε στό κελλί του  αρετικά κείμενα το Νεστορίου

Στήν Λαύρα το Καλαμνος κοντά στόν ορδάνη, βς Κυριακός πρεσβύτερος διηγήθηκε στούς προσκυνητές τό παρακάτω συμβάν: ’’να βράδυ εδα σάν ζωντανό ραμα στόν πνο μου μιά γυνακα πολύ σεμνή, ντυμένη στά πορφυρά, χοντας κοντά Της δύο τίμιους καί εροπρεπες νδρες. Στέκονταν καί ο τρες ξω πό τό κελλί μου. Καθώς βλεπα τήν σεμνοπρεπή γυνακα, τήν πρα γιά τήν Δέσποινά μας, τήν Κυρία Θεοτόκο. Καί τούς δυό νδρες πού ταν μαζί της, γιά τόν γιο ωάννη τόν Πρόδρομο καί τόν γιο ωάννη τόν Θεολόγο. 

Βγκα ξω καί παρακαλοσα τήν Παναγία νά μπε στό κελλί μου καί νά μο δώσει τήν εχή καί τήν ελογία Της, μά κείνη δέν θελε νά περάσει μέσα. γώ πέμενα καί κάποια στιγμή κούω τήν Θεοτόκο νά μο λέει: 

Μέσα στό κελλί σου χεις τόν χθρό μου καί ρχεσαι νά μέ καλέσεις νά μπ καί γώ κεΚαί λέγοντας ατά στράφηκε λλο καί φυγε. 

Ξύπνησα τρομαγμένος καί προβληματισμένος, προσπαθντας νά βρ τί διωξε τήν Παναγία πό τό κελλί μου. Πέρασε πολλή ρα ρευνντας τόν αυτό μου, τίς πράξεις, τίς σκέψεις μου, λλά, δέν βρισκα νά χω κάνει κάτι, νά χω πε κάτι βλάσφημο γιά τήν Παναγία πού νά εναι φταίξιμο καί προσβολή γιά κείνην. 

Προκειμένου νά διώξω τήν λύπη καί τούς στενάχωρους λογισμούς, πού μέ κατέλαβαν, πρα στά χέρια μου να βιβλίο το μακαρίου συχίου το πρεσβυτέρου νά διαβάσω. νοίγοντας, μως, τό βιβλίο κενο, βρίσκω, μέ πολλή μεγάλη μου κπληξη, στίς τελευταες σελίδες, δύο λόγους το βριστο τς Θεοτόκου, το  αρετικο πατριάρχη Νεστορίου. Τότε κατάλαβα, τι χθρός τς περαγίας Δεσποίνης μν Θεοτόκου ταν ατοί ο λόγοι. 

Σηκώθηκα καί τό πέστρεψα τό βιβλίο σέ κενον, πού μο τό εχε δανείσει. Το ξήγησα τό τί συνέβη καί κενος ελογημένος δελφός, χωρίς νά χάσει καιρό, κοψε πό τό βιβλίο τά φύλλα μέ τούς λόγους το αρετικο Νεστορίου, τά ριξε στήν φωτιά καί επε: Δέν θά φήσω νά παραμείνει οτε μιά στιγμή μέσα στό κελλί μου χθρός τς περαγίας μν Θεοτόκου. 

***

Παναγία το Πόπσκαγια

(Παναγία παπαδική -ερά Μονή Χιλανδαρίου)

Στό γιον ρος, στήν ερά Μονή Χιλανδαρίου, πάρχει εκόνα τς Παναγίας μέ τήν νομασία ’’Πόπσκαγια’’, πού σημαίνει ’’Παναγία τν παπάδων’’. 

Κάποτε, παρουσιάστηκε στήν Μονή νας γνωστος παπάς, ποος ατοσυστήθηκε μέ τό νομα ερώνυμος. ταν, μως, αρετικός καί στόχος του ταν νά παρασύρει τούς πατέρες το μοναστηριο στήν κακοδοξία του. 

Σέ μιά λιτανεία, ν κρατοσε διος στά χέρια του τήν εκόνα τς Θεοτόκου, κούστηκε φωνή πό τό Θεο Βρέφος νά τόν ποκαλε ποκριτή, σεβέστατο καί αρετικό. μέσως αρετικός ερέας πεσε κάτω νεκρός. τσι εκόνα λαβε τήν νομασία ’’Παναγία τν παπάδων’’ καί ο πατέρες τς Μονς τήν τιμον πό τότε μέχρι καί σήμερα, διότι τούς προστάτεψε πό τόν παπά τόν αρετικό. 

ΠΗΓΕΣ:

Τά κείμενα μέ τά θαυμαστά γεγονότα λιεύθηκαν πό τήν λ. δ/νση: 

http:/alavastronblogspot.com/2016/08/Panagia-Theotokos-1.html

γινε μετατροπή τν κειμένων στό πολυτονικό καί παρουσιάστηκαν τό μέν πρτο διασκευασμένο, ν τά λλα δύο ατούσια. 

5.8.2018

https://paterikos.blogspot.com/2024/08/blog-post_24.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου