Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Ὁ ἄκρατος οἰκουμενισμὸς εἰς τὸ λεγόμενον “ἑορτολόγιον” τοῦ Bose

   

Τοῦ κ. Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Ἂν προστρέξει κανεὶς στὸ οἰκουμενιστικὸ “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο” τῆς συγκρητιστικῆς οἰκουμενιστικῆς κοινότητας τοῦ Bose, τὸ καλούμενο “Monastero di Bose”, τὸ ὁποῖο λειτουργεῖ κάτω ἀπὸ τὸ Βατικανό, θὰ παρατηρήσει ὅτι γιὰ παράδειγμα κατὰ τὶς 30 Ἰουλίου, ἡ οἰκουμενιστικὴ αὐτὴ κοινότητα ἑορτάζει κάποιον Ἀγγλικανὸ “ἅγιο” William Wilbeforce (κοινωνικὸ μεταρρυθμιστή), τοὺς Λουθηρανοὺς William Penn καὶ Augast Vilmar, τὸν μονοφυσίτη Gregory bar Herbraeus κ.λπ., κατὰ τὶς 31 Ἰουλίου, τὸν Λουθηρανὸ Bartolome de Las Casas, τόν μονοφυσίτη Slemun κλπ.

Παρατηροῦμε ὅτι οἱ Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι Ἅγιοι στὸ λεγόμενο “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο” τῆς συγκρητιστικῆς οἰκουμενιστικῆς κοινότητας τοῦ Bose, συμπεριλαμβάνονται στὴν ἴδια “ἑνότητα” μὲ τοὺς Οὐνίτες, οἱ ὁποῖοι ἀναφέρονται ὡς “Ἕλληνες Καθολικοί”, ἡ ὁποία ἑνότητα τιτλοφορεῖται “Ὀρθόδοξοι καὶ Ἕλληνες – καθολικοὶ” (Ortodossi e Greco – cattolici) καὶ γίνεται εὔκολα ἀντιληπτὴ ἡ σκοπιμότητα τῆς ὁμαδοποίησης. Θὰ πρέπει νὰ παρατηρήσομε ὅτι γιὰ τοὺς Παπικούς γίνεται ἑνιαία ἀναφορὰ μὲ τὴν ὀνομασία “Δυτικῶν Ρωμαιοκαθολικῶν”.

Τὸ συγκρητιστικὸ “μαρτυρολόγιο” τὸ ὁποῖο προβάλλουν, τιτλοφορεῖται “οἰκουμενικὸ μαρτυρολόγιο” (martirologio ecumenico). Στὸ λεγόμενο “ἑορτολόγιο” τοῦ Bose, τὸ ὁποῖο τιτλοφορεῖται «Ἐκκλησίες θυμηθεῖτε», τὶς ὁποῖες καλοῦν σκοπίμως «διάφορες παραδόσεις», ἀναφέρεται ποιὸς “ἑορτάζει” κατ’ ἐκείνη τὴν ἡμέρα, Ἀγγλικανός, Κόπτης, Λουθηρανὸς κλπ. Τοῦτο διαφαίνεται φυσικὰ καὶ ἀπὸ τὰ τραγούδια-προσ­ευχές των.

Ὡς πρόφαση πῆραν λένε τὴν Ἑορτὴ τῶν Ἁγίων Πάντων, ἡ ὁποία θεσπίστηκε τὸν 4ο αἰῶνα στὴν Ἀντιόχεια, λησμονώντας ὅτι στοὺς Ἁγίους Πάντες δὲν συμπεριλαμβάνοντο οἱ αἱρετικοί. Αὐτὸ ἀποτελεῖ τὴν μεγίστη στρέβλωση τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων.

Ὅταν ὁ Ἅγιος Ἐφραὶμ ὁ Σύρος, στὶς ὁμιλίες του στὴν Νίσιβη καὶ τὴν Ἔδεσσα, ἀναφέρθηκε “εἰς μνήμην τῶν Μαρτύρων ὅλης τῆς οἰκουμένης”, ἐννοοῦσε τοὺς μάρτυρες τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.

Στὸ Συνοδικὸ τῆς Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀναφέρεται ὅτι «ἡ Οἰκουμένη ὡς συμπεφώνηκε», καταδεικνύοντας πῶς ὁρίζεται Ὀρθοδόξως ἡ Οἰκουμένη. Εἰς τὴν Λιτὴ τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων ψάλλομε: “Πίστεως συμφωνία, τὴν κοσμικὴν πανήγυριν, τῶν ἀπ’ αἰῶνος Θεῷ εὐαρεστησάντων…”. Ποιὰ “Πίστεως συμφωνία” ὑπάρχει στὸ διομολογιακὸ συγκρητιστικὸ μόρφωμα (ἔκτρωμα) τοῦ Bose;

Πῶς μποροῦν νὰ “συνεορτάζονται” Ἀγγλικανοί, Παπικοί, Κόπτες Αἰθίοπες, Λουθηρανοί, Μαρωνίτες, Ὀρθόδοξοι, Οὐνίτες κ.λπ.; Εἰς τὴν Λιτή της Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων ψάλλομε : “Χαίρετε Μαρτύρων ὁ δῆμος, οἱ ἐκ περάτων συν­αθροισθέντες εἰς μίαν πίστιν…”.

“Οἱ ἐκ περάτων συναθροισθέντες εἰς μίαν πίστιν”, ὅπως ἀναφέρει μὲ ὀρθόδοξη ἀκρίβεια τὸ Ἰδιόμελο αὐτὸ τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων, τοὺς Ἁγίους τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, δηλαδὴ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας ἐννοεῖ. Ἀποτελεῖ λοιπὸν σπίλωση τῆς Ἑορτῆς τῶν Ἁγίων Πάντων, τὸ συγκρητιστικὸ ἀτόπημα τοῦ καλουμένου “οἰκουμενικοῦ ἑορτολογίου – μαρτυρολογίου” τοῦ Bose.

Τὸ Οἰκουμενιστικὸ αὐτὸ “ἑορτολόγιο – μαρτυρολόγιο”, καταμαρτυρεῖ πλήρως τὴν συγκρητιστικὴ οἰκουμενιστικὴ σκοπιμότητα, καθὼς ἐπίσης καὶ τὸ τί εἴδους “ἑνότητα” προωθεῖται στὴν “Ἰδιωτκὴ ἕνωση πιστῶν” τοῦ Bose, ἡ ὁποία δυσ­τυχῶς λαμβάνει τὰ εὔσημα καὶ ἀπὸ Ἱεράρχες Ὀρθόδοξους παρευρισκόμενους σὲ Συνέδρια τοῦ Bose.

Ορθόδοξος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου