Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2020

ΟΥΝΙΑ Ο Δούρειος ίππος του παπισμού

Καρδινάλιος Στέπινατς ο σφαγέας των Ορθοδόξων Σέρβων. Πριν μερικά χρόνια το βατικανό τον ανακήρυξε άγιο!!

Του Αρχιμ. Γερβ. Ραπτοπούλου.
Αναδημοσίευση: Εκ του βιβλίου παπισμός και πρόμαχοι Ορθοδοξίας

Ορθοδόξος Ιεραποστολική Αδελφότητα "Η ΟΣΙΑ ΞΕΝΗ"

«Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισι λύκοι άρπαγες» (Ματθ. ζ, 15)

Τι σημαίνει αυτή καθαυτή η λέξη ουνία;

Η λέξη αυτή είναι Πολωνική και σημαίνει ένωση. Έτσι, αυτός που ανήκει στην Ουνία λέγεται Ουνίτης. Κάθε Ουνίτης έχει σαν σκοπό στη ζωή του να προσελκύσει Ορθοδόξους χριστιανούς στις κακοδοξίες του Παπισμού. Αλλά αν αυτό το επιδιώκει ο λαϊκός Ουνίτης, πολύ περισσότερο το επιδιώκει ο κληρικός Ουνίτης.

Το έχει καημό ο Πάπας να υποτάξει την Ορθοδοξία στη δική του δικαιοδοσία. Στις κακοδοξίες του. Θέλει αυτός να είναι η κεφαλή όλης της Εκκλησίας. Κι' αυτόν τον καημό τον έχει από πολύ παλιά. Από τον έκτο κιόλας αιώνα. Από τότε. Ιδιαίτερα όμως έχει τον καημό αυτό, αφότου αποσχίσθηκε επίσημα από την Ορθόδοξη Εκκλησία, το έτος 1054. Από τότε. Και τι δεν έπραξε, για να πετύχει το σκοπό του! Αλλά δεν πέτυχε τίποτε. Έτσι, μέσα στην αμηχανία του για το τι θα έπρεπε να πράξει καλύτερο και αποτελεσματικότερο γι' αυτό το σκοπό δημιούργησε την Ουνία.

Η αρχή της Ουνίας βρίσκεται στη Σύνοδο του Λατερανού το 1215 και στη Βούλα του Πάπα Ιννοκέντιου Δ'. Ωστόσο επίσημα, κατά κάποιο τρόπο, η Ουνία δημιουργήθηκε στην Πολωνία από δύο Ιησουΐτες, τον Ποσσεβίν και το Σάργκα. Αυτοί οι δύο Μοναχοί έθεσαν σε εφαρμογή την Ουνία στην Πολωνία. Κι' αυτό, για να εκλατινίσουν του Ορθόδοξους της Πολωνίας και της Νοτιοδυτικής Ρωσίας. Σ' αυτό τους βοήθησε και ο βασιλιάς της Πολωνίας Σιγισμούνδος Γ', τον οποίο αυτοί οι δύο Ιησουΐτες τον ανέθρεψαν μέχρι που έφθασε τον 21ο χρόνο της ηλικίας του.

Με την κάλυψη του Σιγισμούνδου Γ', οι δύο Ιησουΐτες άρχισαν επίσημα το σατανικό τους έργο, Το 1587 συνήργησαν οι δύο Ουνίτες μοναχοί, ώστε ο βασιλιάς της Πολωνίας να συγκαλέσει Σύνοδο στη Βρέστη της Λιθουανίας με πρόεδρο τον Αρχιεπίσκοπο του Κιέβου. Θέμα; Η ένωση των Ορθοδόξων με την Παπική Εκκλησία. Και το αποτέλεσμα; Τίποτε ουσιαστικά.

Έτσι, συνεκλήθη δεύτερη Σύνοδος και πάλι στη Βρέστη στις 2 Δεκεμβρίου 1594. Σ' αυτήν αναγνωρίσθηκε το πρωτείο του Πάπα και το Φιλιόκβε. Το πράγμα χαροποίησε τον Πάπα. Δύο μάλιστα επίσκοποι στάλθηκαν στη Ρώμη και ανήγγειλαν επίσημα τις αποφάσεις της Συνόδου στο Πάπα Κλήμεντα Η'. Αλλά η ένωση ωστόσο δεν είχε πραγματοποιηθεί. Γι' αυτό το λόγο ο Πολωνός βασιλιάς έδωσε διαταγή, το 1596, να συγκληθεί και πάλι Σύνοδος στη Βρέστη, για να διακηρύξει επίσημα την ένωση με τη Ρώμη.

Και τι απέγινε;

Ναι μεν ο αρχιεπίσκοπος του Κιέβου με άλλους ιεράρχες διακήρυξαν την ένωση, ο λαός όμως αντέδρασε. Κληρικοί και ευγενείς και λαός πολύς με επικεφαλής τον Κωνσταντίνο Οστρογκόσκυ, διαμαρτυρήθηκαν δημόσια. Αποδοκίμασαν τα γενόμενα και διακήρυξαν την αφοσίωσή τους στην αρχαία Εκκλησία και στον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Τότε άρχισε μία ιστορία φρίκης. Μία ιστορία, που απεκάλυψε τι στην πραγματικότητα είναι η Ουνία.

Έτσι η Ουνία είναι: «Δούρειος ίππος».

Άλλη φαίνεται η Ουνία κι' άλλη είναι. Φαίνεται Ορθόδοξη, και να γιατί. Οι κληρικοί της Ουνίας, οι Ουνίτες, έχουν αμφίεση Ορθοδόξου κληρικού. Φορούν ράσο, καλιμαύχι. Έχουν γένεια. Τέλεια εμφάνιση Ορθοδόξου κληρικού. Οι Εκκλησίες τους είναι καθ' όλα ορθόδοξες. Λείπουν εκείνα τα ψυχρά αγάλματα, που δίνουν την εικόνα και την αίσθηση ειδωλολατρικού Ναού. Αντί για αγάλματα έχουν αγιογραφίες. Και η όλη δομή του Ναού, εσωτερικά και εξωτερικά, ορθόδοξη. Η θεία Λειτουργία τελείται στη γλώσσα κάθε Έθνους στο οποίο δρα πάντα προσηλυτιστικά η Ουνία. Ίδια η θεία Λειτουργία. Κανείς απλοϊκός χριστιανός Ορθόδοξος δεν θα μπορούσε να υποπτευθεί τίποτε το ξένο προς την Ορθοδοξία. Έτσι θα μπορούσαν απλοί Χριστιανοί μας να συμβουλεύονται Ουνίτες ιερείς και να εκκλησιάζονται ακόμα σε Ουνιτικές Εκκλησίες.
Αλλά όλα αυτά είναι ο Δούρειος ίππος. Είναι η προβιά. Μέσα στο Δούρειο Ίππο κρύβονται οι άνθρωποι του Πάπα. Κρύβονται οι φανατικοί Λατίνοι, που σαν σκοπό έχουν να υποτάξουν κάθε Ορθόδοξο χριστιανό στον Πάπα. Να το εκλατινίσουν. Να του δολοφονήσουν την ορθόδοξη πίστη, τη μόνη αληθινή πίστη. Κάτω από την ωραία προβιά κρύβονται λύκοι. Κι' αυτοί οι λύκοι είναι οι θανάσιμοι εχθροί της Ορθοδοξίας. Είναι οι Φράγκοι. Όχι. Δεν είναι Ορθόδοξοι ιερείς οι Ουνίτες, όπως φαίνονται. Είναι Φραγκοπαπάδες καμουφλαρισμένοι. Είναι, όπως τους ονομάζει στην 1989/ 24-3-1907 εγκύκλιό του ο Πατριάρχης Ιωακείμ Γ', «λύκοι εν σχήματι προβάτων».Λύκοι, που και από αυτούς πρέπει να προσέχουμε, έτσι ακριβώς όπως μας το προείπε ο ίδιος ο Κύριος. Ποιος δεν θυμάται τον λόγο Του; «Προσέχετε από των ψευδοπροφητών, οίτινες έρχονται προς υμάς εν ενδύμασι προβάτων, έσωθεν δε εισι λύκοι άρπαγες» (Ματθ. ζ', 15). Είναι λύκοι, και αυτό το καταλαβαίνεις, όταν ακούς να μνημονεύουν στη θ. Λειτουργία τους τον Πάπα Ρώμης. Αυτόν, που τους εμπνέει αβυσσαλέο μίσος κατά των Ορθοδόξων. Αυτόν, που είναι αίτιος, όπως θα δούμε, κάθε κακού.

Βία

Οι Ουνίτες, οι δόλιοι άνθρωποι του Πάπα, αυτό το όπλο χρησιμοποιούν πρώτο σαν μέσο, για να προσηλυτίσουν Ορθοδόξους χριστιανούς στις κακοδοξίες του Παπισμού. Χρησιμοποιούν το Δούρειο ίππο. Χρησιμοποιούν την προβιά. Χρησιμοποιούν το «καμουφλάζ». Χρησιμοποιούν το δόλο, την απάτη. Όταν όμως αυτά δεν φέρουν αποτελέσματα, τότε χρησιμοποιούν τη βία. Τότε εξαναγκάζουν με χίλιους δύο τρόπους τους Ορθόδοξους να προσκυνήσουν τον Πάπα.
Είναι χαρακτηριστικά τρία πρόσφατα περιστατικά, τα οποία συνέβησαν σε πόλεις της Σλοβακίας και τα οποία αποκαλύπτει σε σχετική εισήγησή του ο Διευθυντής Τύπου της Ιεράς Συνόδου Ιωάννης Χατζηφώτης:

Το πρώτο:

Στην πόλη Μιχάλοβτσε, οι Ουνίτες άσκησαν ψυχολογική και φυσική βία στον Ορθόδοξο επίσκοπο Ιωάννη. Του πήραν το Ναό και το Επισκοπείο και τον ανάγκασαν να μεταφερθεί με όλη την επισκοπή του σε μια παλιά ταβέρνα. Ομάδα Ουνιτών Μοναχών του έκοψαν το νερό, το γκάζι, και το ηλεκτρικό ρεύμα, με αποτέλεσμα να του καταστρέψουν τα ηλεκτρονικά μηχανήματα που βρίσκονταν στο Επισκοπείο. Ο ίδιος ο Επίσκοπος Ιωάννης υπέστη καρδιακή προσβολή και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Βράνοβ.

Το δεύτερο:

Στην πόλη Μεντζιλαμπόρτσε στις 23-10-1991, οι Ουνίτες με τη συνοδεία 80 αστυνομικών μπήκαν σε Ορθόδοξο Ναό και αφαίρεσαν όλες τις ορθόδοξες εικόνες.

Το τρίτο:

Στην πόλη Στρόπκοβ, στις 11 Ιανουαρίου 1992, Ουνίτες και Ρωμαιοκαθολικοί μαζί άρχισαν να καταστρέφουν το σπίτι του Ορθόδοξου ιερέα, σε ένα δωμάτιο του οποίου υπήρχε μικρό εκκλησάκι και στο οποίο εκκλησιαζόταν η Ενορία. Γκρέμισαν τη στέγη, έκοψαν το ηλεκτρικό ρεύμα και το τηλέφωνο και τελικά έδιωξαν τον ιερέα, ο οποίος τώρα τελεί τις Ακολουθίες σ' ένα ξύλινο σπιτάκι, στο οποίο οι πιστοί μετέφεραν μερικές εικόνες, που τις φυλάγουν με πολλή προσοχή, για να μη τις πάρουν οι Ουνίτες και τις κάψουν.

Σφαγές και εκτελέσεις

Ποιες πρώτα σφαγές και εκτελέσεις να αναφέρουμε; Και από πότε να αρχίσουμε; Αυτό μόνο λέμε:Η Ουνία στάζει αίμα. Αίμα από τα τόσα, αναρίθμητα, θύματά της, που δεν θέλησαν να προσκυνήσουν τον Πάπα και να δεχθούν τις κακοδοξίες του. Αλλά ας σημειώσουμε ενδεικτικά μερικά αιματηρά περιστατικά, που αποτελούν ντροπή για την Ουνία του Πάπα.

Στην Πολωνία*

Το πρώτο αίμα χύθηκε, από την Ουνία, στην Πολωνία και στη νοτιοδυτική Ρωσία. Ο Πολωνός βασιλιάς Σιγισμούνδος, με την υποκίνηση των δυο Ιησουϊτών, Ποσσεβίν και Σκάργκα, ιδρυτών της Ουνίας, εκεί στην Πολωνία το 1587, όταν διαπίστωσε ότι με τι ψευτοσυνόδους της Βρέστης στη Λιθουανία δεν πέτυχε τίποτε ουσιαστικά, κήρυξε, τότε, το 1596, διωγμό εναντίον των Ορθοδόξων, που δεν θέλησαν να παραδοθούν στον Πάπα. Ποταμηδόν έρρευσε στο διωγμό αυτό το αίμα. Ο αντιπρόσωπος του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως Αρχ. Νικηφόρος συνελήφθηκε και κλείσθηκε στις φυλακές, όπου και πέθανε από την πείνα. Ο αντιπρόσωπος του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας στην Πολωνία, Κύριλλος Λούκαρις, μετέπειτα πατριάρχης Αλεξανδρείας, μόλις που κατόρθωσε να δραπετεύσει και να αποφύγει έτσι την φυλάκιση και το θάνατο. Σ' αυτό, λοιπόν, το διωγμό, τον πρώτο διωγμό, που κήρυξε ο Σιγισμούνδος, με την υποκίνηση των Ουνιτών, άλλοι Ορθόδοξοι φονεύθηκαν, άλλοι εξορίστηκαν και άλλοι κακοποιήθηκαν. Όλοι οι Ναοί και οι Ι. Μονές των Ορθοδόξων περιήλθαν στους Ουνίτες. Η Ουνία είχε τότε καταστρεπτικές συνέπειες για τους Ορθοδόξους της Πολωνίας και της νοτιοδυτικής Ρωσίας!
Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του αείμνηστου Μητροπολίτου Θυατείρων Γερμανού, στο διωγμό αυτό. «Των Ορθοδόξων άλλοι μεν ετροχίσθησαν, άλλοι συνετρίβησαν τους βραχίονας και τα σκέλη, άλλοι ελογχεύθησαν και άλλοι επί πασσάλων απέθανον, αι γυναίκες δε και τα παιδία αυτών, αι μεν κατεκόπτοντο τα στήθη, τα δε κατεκαίοντο επί εσχάρας»!

Στην Τσεχοσλοβακία*

Όταν οι κομμουνιστές κατέλαβαν την Τσεχοσλοβακία, Οι Ουνίτες Παπικοί βρήκαν τότε ευκαιρία και επιτέθηκαν με πρωτοφανή αγριότητα εναντίων των Ορθοδόξων χριστιανών, Αλλά ας αφήσουμε το Μητροπολίτη Πράγας και πάσης Τσεχοσλοβακίας κ. Δωρόθεο να επισημάνει τους βανδαλισμούς των Ουνιτών στις παρακάτω περιοχές:

α'. Λιτμανοβά, περιοχής Σταρ - Λουμπόνβα: Καταστράφηκε η Εκκλησία και ασκήθηκε συστηματικός διωγμός κατά των Ορθοδόξων.

β'. Κλενοβά, περιοχής Χουμενέ: Το Πάσχα του 1969 οι Ουνίτες πυροβόλησαν την Εκκλησία.

γ'. Στοπκόφ, περιοχής Σβίντικ: Οι Ουνίτες κατέστρεψαν την Εκκλησία. Ανέβηκαν στο καμπαναριό και έσπασαν τον ορθόδοξο τριπλό σταυρό. Κατεδάφισαν το σπίτι του ιερέα και πέταξαν τα έπιπλα στο δρόμο και τα κατέστρεψαν.

δ'. Τσεσκόφ, περιοχής Τρεμποσόφ: Κατέλαβαν την Εκκλησία με τη βία, την ώρα που γινόταν η θεία Λειτουργία. Ο Λειτουργός ιερέας κακοποιήθηκε σε τέτοιο σημείο, ώστε χρειάσθηκε να μείνει για καιρό στο Νοσοκομείο. Κι' αυτό ήταν το πιο λίγο. Το πιο μεγάλο για τον ιερέα ήταν, που δεν πρόλαβε να τελειώσει τη θεία Λειτουργία.

ε'. Μαλέ Ζαλουζίτσε, περιοχής Μιχαλόφτσε: Στο χωριό αυτό υπάρχουν 42 οικογένειες Ορθοδόξων και 28 Ουνιτών. Οι Ουνίτες και οι Καθολικοί συγκέντρωσαν απ' όλη την Επαρχία 3000 οπαδούς τους, για να καταστρέψουν την Εκκλησία των Ορθοδόξων. Οι Ορθόδοξοι υπεράσπισαν το Ναό τους και θέλησαν να τον προφυλάξουν από τη βεβήλωση, αλλά χύθηκε αίμα πολύ. Ωστόσο το αίμα των Ορθοδόξων που χύθηκε και έβαψε το δρόμο και το δάπεδο του Ναού, δεν εμπόδισε του Ουνίτες «ιερείς» να το πατήσουν και να μπουν στο Ναό των Ορθοδόξων, για να τελέσουν τη Λειτουργία τους!

στ'. Στο Κουσμίτσε, περιοχής Τρεμπισόφ: Η Εκκλησία καταστράφηκε, ο ιερέας κακοποιήθηκε άγρια από τους φανατισμένους Ουνίτες. Δάρθηκε σκληρά, χωρίς λύπη και οίκτο, και διαπομπεύτηκε στην πόλη. Την ίδια ώρα Ουνίτες φώναζαν να τον κρεμάσουν!

Μάταια διαμαρτυρήθηκε ο Μητροπολίτης Πράγας στο Βατικανό. Το Βατικανό τήρηση σ ι γ ή. Τι να έλεγε, αφού αυτό δημιούργησε η Ουνία και αφού αυτό ευλογεί τα εγκλήματά της στις Ορθόδοξες χώρες; Και τονίζει ο ιεράρχης της Τσεχοσλοβακίας: «Ομιλεί αφ' εαυτού το γεγονός της σιωπής του Βατικανού».

Στη Σερβία

Εδώ σ' αυτή τη χώρα, όπως έγραψε ο ‘ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ', το Νοέμβριο του 1961, έγινε «η μεγαλυτέρα σφαγή Ορθοδόξων από τον χρόνο της ελεύσεως του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, επ' ωφελεία του Παπισμού».

Και σφαγείς ποιοι;

 Αλλά ποιοί άλλοι από τους Ουνίτες Παπικούς; Αυτοί είναι ειδικευμένοι σε σφαγές όλων εκείνων που δεν φραγκεύουν, αλλά θέλουν να πεθάνουν Ορθόδοξοι. Οι Ουνίτες Παπικοί, λοιπόν, οι λεγόμενοι Ούστασι, τον Απρίλιο του 1941, ύστερα από την κατάληψη της Γιουγκοσλαβίας από τους Γερμανοϊταλούς, έδρασαν όπως το ήθελαν. Όπως τους παρήγγειλε το Βατικανό να δράσουν. Αρχηγός τους ορίσθηκε με την ευλογία του Βατικανού και του Μουσολίνι, ο διαβόητος Άντε Πάβελιτς. Έτσι, λοιπόν, πανέτοιμοι, και αφού συμμάχησαν με τους Γερμανοϊταλούς, άρχισαν το μακάβριο έργο τους! Εισβάλουν στην Βορειοδυτική Γιουγκοσλαβία και αρχίζουν τη σφαγή. Και πρώτα από τους ιερείς. Όλοι οι Ορθόδοξοι ιερείς της περιοχής συλλαμβάνονται, δένονται με σύρματα σε πρόχειρους σταυρούς και ύστερα εκτελούνται κυρίως με λιθοβολισμό. Κατόπιν καλούν τους Ορθοδόξους λαϊκούς να γίνουν καθολικοί, γιατί αλλιώς όλοι τους θα θανατωθούν. Τότε 800.000, από παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου μέχρι και γέροντες, δίνουν μία και μόνη απάντηση: «Όχι. Θέλομεν να αποθάνωμεν με την Ορθόδοξο πίστιν των προγόνων μας». Τότε δίνεται το σύνθημα της γενικής σφαγής. Οκτακόσιες χιλιάδες Ορθόδοξοι θανατώνονται ύστερα από πολλά βασανιστήρια. Πέθαναν, αλλά δεν φράγκεψαν. Πέθαναν, αλλά δεν έγιναν καθολικοί. Πέθαναν αλλά δεν προσκύνησαν τον Πάπα. Αιωνία η μνήμη των 800.000 αυτών μαρτύρων της Ορθοδοξίας!

Στην Ουκρανία.*

«Στην Ουκρανία, τελευταία, οι Ουνίτες κατέλαβαν τόσους ορθοδόξους ναούς, ώστε η Ορθόδοξος Εκκλησία να διαθέτη πλέον εκεί ελαχίστους για τις ανάγκες της. Η αγριότης και το μίσος των Ουνιτών εναντίον των ορθοδόξων εκδηλώθηκαν ποικιλοτρόπως. Ένα μόνο περιστατικό αναφέρουμε εδώ. Μια μέρα οι Ουνίτες συνέλαβαν τον ορθόδοξο εφημέριο π. Ανδρέα Κουστίνυσκυ, ο οποίος ήταν πρώτα Ουνίτης και κατόπιν μετεστράφη στην Ορθοδοξία. Την μεταστροφή του στην Ορθοδοξία εκδικούμενοι, οι προβατόσχημοι αυτοί λύκοι, συνέλαβαν τον ορθόδοξο κληρικό και τον έπνιξαν στο ποτάμι!».

Αδελφοί,

Που είναι, λοιπόν, η αγάπη του Πάπα, του Βατικανού, της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, όταν τόσα εγκλήματα διαπράττει με τη διαβόητη Ουνία της; Τι νόημα έχει ο περίφημος θεολογικός διάλογος, όταν ο Πάπας διατηρεί ακόμα το εκτελεστικό αυτό απόσπασμα του θανάτου, την Ουνία; Ας μη γελιόμαστε. Ο Πάπας θέλει ή την υποταγή των Ορθοδόξων λαών στις κακοδοξίες του ή τον εξαφανισμό τους.





English
The Unia.
The Dorian Horse of Papism
By Archim. Gen. Raptopoulos
From the book "Papism and early fighters of Orthodoxy" 2nd Issue
Orthodox Brotherhood of Saint Xeni
"Beware of the false prophets, who come to you dressed in sheepskins, while within they are wolves (Mark 6:15)

        What is the meaning of this word, Unia? This word is Polish meaning union. So, the one that belongs to Unia is called Uniate. Every Uniate has his life's purpose to draw the Orthodox Christians to the falsehoods of Papism. If however this is what a lay Uniate wishes, that much more does the Uniate clergy.
       With great yearning the Pope seeks to subordinate the Orthodox under his jurisdiction. To his falsehoods. He wishes that he become the head of all the Church. This yearning he had for a very long time. Since the 6th century. Since then. He has a yearning especially since he officially separated from the Orthodox Church in 1054. Since then!! And what didn't he try to succeed in his goal! But he succeeded in nothing. So in his embarrassment in what he should have done better and more effectively, for this he created the Unia.
       The beginning of the Unia was founded at the Laterno Synod of 1215 and in the Bull of Pope Innocente 4th . Nevertheless, officially and somehow, the Unia was created in Poland by two Jesuits, Possevin and Skarga. These two monks put in place the Unia in Poland. And this to latinize the Orthodox of Poland and of south-west Russia. In this they were helped by the king of Poland, Sigismundus 3rd who was brought up by the two Jesuits until his 21st year of age.
       Under the protection of Sigismundus 3rd, the two Jesuits officially set up on their satanic task. In 1587 the two Jesuits cooperated to induce the king of Poland to call the Synod at Brest in Lithuania with president the Archbishop of Kiev. The topic? The union of the Orthodox with the Papist Church. The result? Substantially nothing.
       So, a second Synod was called again at Brest on Dec 2, 1594. In this the primacy of the Pope and the Filioque were recognized. This pleased the Pope. In fact two bishops were sent to Rome to declare officially the decision of the Synod to Pope Clemente 8th. However the union was not realized. For this reason the Polish king ordered in 1596 to reconvene the Synod at Brest, to officially declare the union with Rome.

And what happened?

       The archbishop of Kiev with other hierarchs declared the union, but the people reacted. Clerics, aristocrats and the public led by Constantine Ostrogoski, publicly protested. They disapproved the events and declared their devotion to the early Church and to the Patriarch of Constantinople. A tragic history was then unleashed. A story that uncovered the true meaning of the Unia.

Thus the Unia is the: "Dorian Horse".

       The unia looks different to what it actually is. It appears Orthodox, and why? The Unia clerics, the Uniates are dressed like the Orthodox clerics. They wear the rasa and the kalamanka. They have beards. Total appearance of an Orthodox cleric. Their Churches are in everything Orthodox. They lack those cold statues, that give the appearance and the feeling of an idolatric temple. Instead of statues they have icons. And the whole structure of the Church, inside and outside is Orthodox. The divine liturgy is performed in every language of each country in which it exists and always acts in a proselytizing manner. The same divine liturgy. No simple Orthodox Christian could suspect anything different from Orthodoxy. This way our simple Christians could be advised by Uniates priests and worship in Uniate Churches.
       All these constitute the Dorian horse. It is the sheepskin. Inside the Dorian horse hide the men of the Pope. The fanatic Latins hide inside, whose goal is to subordinate every Orthodox to the Pope. To latinize them. To murder the Orthodox faith, the only true faith. Under the nice sheepskin hide wolves. And those wolves are the mortal enemies of Orthodoxy. They are the camouflaged Frankish priests. They are as they are called in the 1989/24-3-1907 encyclical of the Patriarch Joakim 3rd "wolves in the form of sheep". Wolves that we must beware as we were forewarned by our Lord Himself. Who doesn't remember His words? "Beware of the false prophets, who come to you in sheep's clothing, inside though they are wolves (Matt 6:15). They are wolves and you understand this when you hear them during liturgy commemorating the Pope of Rome. Him, that breathes abysmal hatred against the Orthodox. Him, who as we shall see is guilty of everything evil.

Force 

       The Uniates, crafty men of the Pope, use this as a means to proselytize Orthodox Christians to the falsehoods of Papism. They use the Dorian horse. They use the sheepskin. They use the "camouflage". They use craftiness and deceit. However, if these means do not prove adequate, then they revert to the use of force. With a thousand and two ways they force the Orthodox to worship the Pope.
       There are three recent characteristic occasions, that have happened in cities of Slovakia which the Director of the Holy Synod Publication, John Hatziphotis, reveals with specific introduction.

The First Event  

       In the city of Mihalovce, the Uniates applied psychological and physical force on the Orthodox bishop John. They took over his Church and the Bishopric and forced him to move with all his bishopric to an old tavern. Groups of Uniate monks cut off the water, fuel and electricity, thus destroying his electronic equipment that were at the Bishopric. The same Bishop John, suffered a heart attack and was transferred to the Branov Hospital.

Second Event

       In the city of Medgilaborce on 23-10-1991, the Uniates with a following of 80 policemen entered the Orthodox Church and removed all the Orthodox icons.

Third Event

       In the city of Stropkov on 11 January 1992, the Uniates and Roman Catholics together started to destroy the house of the Orthodox priest, where in a room was a small Church used by the parish. They destroyed the roof, cut off the electricity and telephone and finally they evicted the priest, who now performed the services in a small wooden house, where the faithful brought some icons, which they guarded carefully so that the Uniates wouldn't take them and burn them.

The Slaughter and Executions

       Which slaughter and executions should we first report? And from when shall we start? This though we say: The Unia drips blood. Blood from so many of her innumerable victims who refused to worship the Pope and accept his falsehoods. But let us note some typical bloody events that shame the Unia of the Pope.

In Poland

       The first blood was poured by the Unia in Poland and south -west Russia. The Polish king Sigismundus through the prompting of the two Jesuits, Possevin and Skarga, founders of the Unia, in Poland in 1587, when he realized that through the pseudo-synods of Brest in Lithuania, he accomplished basically nothing, he declared in 1596, the persecution of the Orthodox who refused to surrender to the Pope. A river of blood was poured by this persecution. The representative of the Patriarchate of Constantinople Archimandrite Nikiphoros was arrested and thrown in prison where he died of hunger. The representative of the Patriarchate of Alexandria to Poland, Kyrill Lukaris and later Patriarch of Alexandria, just managed to escape and thus avoid imprisonment and death. In this persecution therefore, the first one that Sigismundus declared with the prompting of the Uniates, some Orthodox were murdered, others were exiled and others were tortured. All the Churches and holy monasteries of the Orthodox were turned over to the Uniates. The Unia then had destructive intentions for all the Orthodox in Poland and south-west Russia.
       It is characteristic the description of the ever memorable Metropolitan Germanus of Thyatera on this persecution. "From the Orthodox some were expelled, some had their arms and legs smashed, others were bayoneted and others were killed at the stake, while the women had their breasts cut off while their children were burnt on skewers.

Czecoslovakia

       When the communists took over Czechoslovakia, the Papist Uniates found then the opportunity to attack the Orthodox Christians with awesome savagery. Let us hear the Metropolitan Dorotheos of Prague and all Czechoslovakia, describe the vandalisms by the Uniates in the following areas.

1. Litmanova, in the area Star- Loumbova: The Church was destroyed and a concerted and systematic persecution was unleashed on the Orthodox.
2. Klenova, in the area of Houmene: Durung the Pascha of 1969, the Uniates fired at the Church.
3. Stopkov, in the area of Svintik: The Uniates destroyed the Church. They climbed on the bell steeple and broke off the Orthodox triple Cross. They brought down the priest's house and threw his furniture on the street and destroyed it.
4. Tsekov, in the area of Trembosov: They took over the Church by force during the Divine Liturgy. The priest performing the Liturgy was beaten up so badly that he needed long hospital care. And this was the least. The worst was that the priest did not manage to complete the Divine Liturgy.
5. Malee Zalouzitce, in the area of Mihalovce: In this village there were 42 Orthodox and 28 Uniate families. The Uniates and the Catholics gathered 3000 followers from the county to destroy the Orthodox Church. The Orthodox defended their Church and protect it from desecration, but lots of blood was spilled. Even though a lot of Orthodox blood was spilled and covered the road and the Church compound, it did not stop the Uniate "priests" from stepping in and entering the Church of the Orthodox, to perform their Liturgy.
6. At Kousmitce, in the area of Trembisov: The Church was destroyed, the priest was severely beaten by the fanatical Uniates. They beat him mercilessly and with no pity, and was then sent to the city. At the same time the Uniates were shouting to hang him!
       The Metropolitan of Prague vainly protested to the Vatican. The Vatican kept quiet. What could it say since it created the Unia and since it blesses its crimes in the Orthodox countries? And the Hierarch of Czechoslovakia noted: "The fact of the silence of the Vatican speaks for itself".

In Serbia.

       Here in this country, as the ORTHODOX PRESS wrote in November of 1961, "the biggest slaughter of the Orthodox since the coming of our Lord Jesus Christ was executed for the benefit of Papism.

And who were the butchers?



       Who else but the Papist Uniates? They are the specialist butchers of those who do not submit to the Franks but wish to die Orthodox. Thus the Papist Uniates, known as Ustasi, on April of 1941, after the overtaking of Jugoslavia by the Germans and Italians they acted as they wished. However it was the Vatican that ordered them to action. Their leader the infamous Ante Pavelitz, was named with the blessing of the Vatican and of Mussolini. So then, fully ready and allied with the Germans and Italians, they started their macabre task. They entered north-west Jugoslavia and they started the slaughter. Firstly with the priests. All the Orthodox priests of the area were rounded up, were tied with wires to temporary crosses and were then executed mainly by stoning. They then invited the Orthodox people to convert to Catholicism, under the threat of death. Then 800,000, from children of the first grade in elementary school to old people, gave one and only answer: "NO. We wish to die for the Orthodox faith of our ancestors". The Uniates then gave the signal for the general slaughter. 800,000 Orthodox were killed after great tortures. They died but did not succumb. They died but they did not become Catholics. They died but they did not worship the Pope. May the memory of these 800,000 Orthodox martyrs be eternal.

              

In Ukraine.



       "In Ukraine the Uniates confiscated so many Orthodox Churches, that the Orthodox Church there had so few churches for her needs. The savagery and hatred of the Uniates against the Orthodox was expressed in various ways. We provide here one event. One day the Uniates arrested the Orthodox vicar who was earlier a Uniate and later returned to Orthodoxy. Revenging his return to Orthodoxy, these wolves in sheepskins took the Orthodox cleric and drowned him in the river".
       Where is therefore the love of the Pope, of the Vatican, of the Roman Catholic Church when it commits so many crimes with her infamous Unia? What is the meaning of the famous theological dialogue, when the Pope continuous to maintain this detachment of death, the Unia? Let us not be deceived. The Pope wishes to subordinate the Orthodox to his falsehoods or to exterminate them.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου