Κυριακή 24 Αυγούστου 2025

Η Εσχατολογία του «Κινήματος κατά των Κωδικών - αριθμών» στο Φως της Ορθόδοξης Παράδοσης. (2ο μέρος)

 

 

1.2. Η ανάπτυξη της διδασκαλίας του KKTK στο περιβάλλον της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

 «Όσον αφορά τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), δεν είναι ο ΑΦΜ που έχει σχέση με το 666, αλλά το 666 με τον ΑΦΜ. Όταν λίγο παραπάνω περιγραφόταν η κατανόηση του χαράγματος του Αντιχρίστου, όπως χρησιμοποιείται στην “εμπειρογνωμοσύνη”, η περιγραφή αυτή ολοκληρωνόταν με τη φράση: “Το ότι το χάραγμα του Αντιχρίστου συνδέεται με το 666, υποδεικνύει τη σχέση του με τους Ιουδαίους και με το φορολογικό σύστημα”.»[1]

Για να προσελκύσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των πιστών της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και να γίνει πιο πειστικό, το КΚΤΚ ανέπτυσσε διάφορα «επιστημονικά» επιχειρήματα.
Η κορύφωση της ανάπτυξης του КΚΤΚ στο περιβάλλον της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας υπήρξε η ομιλία του επισκόπου Διομήδη[2].
Τον Ιανουάριο[3] 2007 ο επίσκοπος Διομήδης δημοσίευσε στο διαδίκτυο μια ανοικτή επιστολή, στην οποία ανέφερε μια σειρά από «παρεκκλίσεις από την καθαρότητα της ορθόδοξης διδασκαλίας». Κατά την άποψή του:

·   «Συνεχώς δυναμώνεται η αιρετική διδασκαλία του οικουμενισμού…»

·  «Αναπτύσσεται το πνευματικό συμβιβαστικό πνεύμα (νεοσεργιανισμός), που υποτάσσει την εκκλησιαστική εξουσία στη κοσμική»

·   «Δικαιολογείται και ευλογείται η προσωπική ταυτοποίηση των πολιτών», κ.ά.

Στη συνέχεια δημοσίευσε σειρά άλλων «επιστολών» όπως στις 17 Απριλίου 2007 η «Διευκρίνιση προς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς…».
Στις 6 Ιουλίου ο επίσκοπος Διομήδης απέστειλε το «Ανοικτό γράμμα στον Πατριάρχη Αλέξιο Β’», το οποίο ουσιαστικά δεν διέφερε από την πρώτη του επιστολή (βλ. παραπάνω). Το πιο ενδεικτικό ήταν το τηλεγράφημα που έστειλε προς τη ιερά Σύνοδο:

«Μακάριος ο άνθρωπος που δεν συμμετέχει στο συμβούλιο των ασεβών, ούτε στέκεται στο δρόμο των αμαρτωλών, ούτε κάθεται στο θρόνο των καταστροφέων. Λυπάμαι που η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία έγινε υπηρέτρια του Αντιχρίστου…».

Στις 27 Ιουνίου 2008, με Απόφαση της Αρχιερατικής Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας: «Για την τέλεση κανονικών παραβάσεων, εκφρασμένων σε δυσφήμιση και ψέματα κατά της Ιεραρχίας, και για την υποκίνηση σχισματικών διαθέσεων και ενεργειών, ο επίσκοπος Διομήδης εκπίπτει από τον ιερό του βαθμό», και στις 28 Ιουνίου 2008 απομακρύνεται από τη διοίκηση της Επισκοπής.[4]

Μετά την έκπτωση και την απομάκρυνση από το αξίωμα, «καταράστηκε» τον Πατριάρχη Αλέξιο Β’, «τον επικεφαλή του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, Μητροπολίτη Σμολένσκ και Καλίνινγκραντ Κύριλλο, τον προκάτοχό του στη θέση του προέδρου του Τμήματος, Μητροπολίτη Φιλάρετο, και όλους τους προηγούμενους, που συμμετείχαν στην επανάσταση του Φεβρουαρίου 1917 και όλους όσους είναι μαζί τους».

Οι πιο ενεργοί «ιεραπόστολοί» του στο περιβάλλον της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ήταν ο ιεροδιάκονος (σύμφωνα με νεότερα στοιχεία ιερομόναχος) Άβελ (Σεμιόνωφ)[5] και ο ιερομόναχος Ραφαήλ (Μπερέστοφ).

 

 

 

 


[1] «Ένα από τα συμπεράσματα της “εμπειρογνωμοσύνης” του “ειδικού” Αβέλ (Σεμενόφ), ιεροδιακόνου, Δρόζντοφ Α. Σημείο αμφισβητούμενο. Παγκοσμιοποίηση, ψηφιακή κωδικοποίηση της προσωπικότητας και το χάραγμα του Αντιχρίστου. 2003, σελ. 545.»

[2] Για τον Διομήδη μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://entoytwnika1.blogspot.com/2025/06/blog-post_12.html

[5] Για τον Άβελ επίσης μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://entoytwnika1.blogspot.com/2025/06/blog-post_12.html

https://entoytwnika1.blogspot.com/2025/08/2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου