Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2018

Mοναχός Νικόδημος Μπιλάλης (1932-2014)


                           Mοναχός Νικόδημος  Μπιλάλης (1932-2014)

Έφυγε στις 4 Ιουνίου 2014 από ανάμεσά μας και κηδεύτηκε την επόμενη στην Ι. Μονή Παντοκράτορος Αγ. Όρους ο μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης, μια καθαρή και γνήσια ελληνορθόδοξη ψυχή, που αφιέρωσε τον εαυτό της στην υπηρεσία των πολύτεκνων οικογενειών. Θεολόγος και φιλόλογος ο π. Νικόδημος συνέγραψε πολλά θεολογικά συγγράμματα, μερικά από τα οποία χρησιμοποιήθηκαν και ως σχολικά εγχειρίδια στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Συμμετείχε σε θεολογικά και δημογραφικά συνέδρια με εισηγήσεις που εντυπωσίαζαν το πυκνό ακροατήριο. Συγκαταλέγεται στους πιο λόγιους μοναχούς του Αγ. Όρους. Πέθανε λίγες μόνο ημέρες μετά τον επίσης λόγιο μοναχό Μωυσή, γνωστό στο πανελλήνιο από σειρά βιβλίων και άρθρων που κατά καιρούς δημοσίευε. Πέθανε μάλιστα κατά τον ίδιο τρόπο με τον από Τραπεζούντος ορμώμενο Άγιο Αθανάσιο τον Αθωνίτη, τον θεμελιωτή του μοναχισμού στο Άγιο Όρος, τη βιογραφία του οποίου συνέγραψε.

Αγνός άνθρωπος ο π. Νικόδημος διατηρούσε ακμαίες τις σωματικές του δυνάμεις και παρά τα 85 του χρόνια αποτόλμησε να ανέβει με μια σκάλα στη στέγη του κελιού του στην Καψάλα του Αγίου Όρους. Έπεσε όμως στο κενό και άφησε την τελευταία του πνοή, όπως ακριβώς και ο απ’ αυτόν βιογραφηθείς Άγιος.

Πολλά οφείλει η Ορθόδοξη Εκκλησία, αλλά και η Ελλάδα στον π. Νικόδημο. Γόνος ο ίδιος υπερπολύτεκνης οικογένειας και γνώστης εξ ιδίας εμπειρίας των πλεονεκτημάτων και των αρετών που καλλιεργούνται με τον πλέον φυσιολογικό τρόπο μέσα στις πολύτεκνες οικογένειες έκανε σκοπό της ζωής του την προβολή της ελληνορθόδοξης πολύτεκνης οικογένειας.

Δεν τον εμπόδισε το μοναχικό σχήμα που περιβλήθηκε να ασχοληθεί πολύ σοβαρά με την πολύτεκνη οικογένεια. Ζήτησε ευλογία από τον γέροντα Παΐσιο, και εκείνος όχι μόνο του την έδωσε, αλλά και τον ενθάρρυνε να ασχοληθεί με τους ευλογημένους πολύτεκνους της πατρίδας μας. Επί 36 χρόνια εξέδιδε το περιοδικό «ελληνορθόδοξη πολύτεκνη οικογένεια», το οποίο μοιραζόταν από τα παγκάρια των ναών. Τα τεύχη του μέχρι την κοίμησή του ανήλθαν σε 141.

Έφτασε να κυκλοφορεί μέχρι 500.000 αντίτυπα. Κολοσσιαία είναι η προσφορά του περιοδικού. Από την επιταγή ταχυπληρωμής, που ως ένθετο κυκλοφορούσε σε κάθε περιοδικό, συγκεντρώνονταν σεβαστά ποσά με τα οποία ενισχύθηκαν χιλιάδες πολυμελείς οικογένειες, που αντιμετώπιζαν οξύ οικονομικό πρόβλημα. Ορισμένες ήσαν αντιμέτωπες με τον κίνδυνο πλειστηριασμού του σπιτιού τους από αδυναμία εξόφλησης δανείου ή έξωσης από αδυναμία καταβολής του ενοικίου. Στις περιπτώσεις αυτές πυροσβεστικά επενέβαινε ο π. Νικόδημος και αποφεύγονταν τα δυσάρεστα να βρεθούν στο δρόμο υπερπολύτεκνες οικογένειες. Υπήρχαν οικογένειες που ενισχύονταν μονίμως και άλλες που ενισχύονταν εκτάκτως. Το πιο συγκινητικό είναι ότι μεταξύ των δωρητών συγκαταλέγονταν και οικογένειες πολυτέκνων, που τα οικονομικά τους ήσαν πενιχρά. Διαβάζει κανείς συγκινητικά γράμματα στις σελίδες του περιοδικού, αλλά βλέπει και υπέροχες οικογενειακές φωτογραφίες με όλα τα μέλη τους, παππούδες, γονείς, εγγόνια, δισέγγονα, χάρμα οφθαλμών.

Βλέποντας ο π. Νικόδημος τις τεράστιες διαστάσεις που έλαβαν οι εκτρώσεις στην Ελλάδα (τριπλάσιες εκτρώσεις από γεννήσεις) έδωσε πραγματικό αγώνα ενημέρωσης για την αποφυγή της σύγχρονης αυτής μάστιγας. Πολλοί είναι εκείνοι που επηρεάστηκαν από την αρθρογραφία του και έφεραν στον κόσμο όσα παιδιά τους έδωσε ο Θεός, άλλοι απέφυγαν εκτρώσεις που προγραμμάτιζαν, άλλοι διόρθωσαν με τη μετάνοιά τους και τη γέννηση και άλλων παιδιών ύστερα από κάποια έκτρωση και άλλοι έγιναν συνεργάτες στην προστασία του αγέννητου παιδιού. Αλλά και η προβολή εθνικών θεμάτων και ηρωικών γεγονότων δεν διέφευγαν της προσοχής του π. Νικοδήμου.

Όλα αυτά αποτελούν τεράστια προσφορά στην Εκκλησία και στο γένος των Ελλήνων, για την οποία αξίζει κάθε δίκαιος έπαινος στον μεταστάντα. Ο θάνατός του αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό. Οι πολυποίκιλα ενισχυόμενες πολύτεκνες οικογένειες είναι φυσικό να νοιώθουν απορφανισμένες. Είθε ο Κύριος να στείλει αντάξιο αντικαταστάτη του και να κατατάξει τον ίδιο μετά των εκλεκτών του.

Δρ Γεώργιος Τσακαλίδης
Θεολόγος-Θρησκειοπαιδαγωγός
Έφορος Ανωτάτης Συνομοσπονδίας Πολυτέκνων Ελλάδος



Ο κατά σάρκα +αδελφός του γέροντος Νικοδήμου με τους δύο υιούς του επισκεπτόμενοι τους πατέρες Ακάκιο και + Αρτέμιο στο κελί του Αγ. Σάββα. Ο αδερφός του γέροντος Νικοδήμου ήταν ιατρός και είχε βοηθήσει σε κάποια επέμβαση που είχε χρειαστεί να κάνει ο π. Αρτέμιος.  

Γέροντας Νικόδημος Μπιλάλης, λίγο πρίν πεθάνει, σε μια συνέντευξη βόμβα…

Ο γέροντας  π. Νικόδημος Μπιλάλης λίγο πρίν κοιμηθεί μιλώντας σε μία συνέντευξη "έξω από τα δόντια" καί χωρίς μασημένα λόγια, απ΄ αυτά πού σήμερα πολλοί συνηθίζουνε...


Ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός, διαπρύσιος πολέμιος του Παπισμού, λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή: «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους Καθολικούς».

Ο Αγιορείτης μοναχός Νικόδημος Μπιλάλης αποκαλύπτει σε ένα από τα τελευταία σύγχρονα θαύματα του Αγίου Μάρκου Ευγενικού, τους πραγματικούς λόγους του πρόωρου θανάτου του μακαριστού Χριστόδουλου

Επισκέφθηκα τον γέροντα Νικόδημο Μπιλάλη στα γραφεία της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Ακαδημίας 78Δ) της οποίας είναι ιδρυτής, προκειμένου να μου μιλήσει για το σημαντικό έργο της Ένωσης αλλά και για τις περιπέτειες που βιώνει η Ελληνική πολύτεκνη οικογένεια, ειδικά στις μέρες μας.

Ωστόσο η κουβέντα αλλού οδήγησε τη συνέντευξη από την οποία βγήκαν… «βόμβες». Αυτή ίσως είναι και η ομορφιά της δημοσιογραφίας. Ο σπουδάσας Θεολογία και Φιλολογία πατήρ Νικόδημος, πολυγραφότατος επίσης, προβαίνει σε μαρτυρίες που προκαλούν σοκ. Τόσο για τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο όσο και για τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Μεγαλύτερο όμως σοκ προκαλούν όσα λέγει για το θάνατο του μακαριστού Χριστόδουλου, τονίζοντας ότι ο αυτός δεν επήλθε από «βαλτό καρκίνο» όπως υποστηρίζεται ευρέως αλλά λόγω του ότι προέβη σε βαθύτατα αιρετική πράξη, πηγαίνοντας στον πάπα της Ρώμης, τον οποίο κατόπιν έφερε στην Αθήνα το 2001 όπου έκαναν και συλλείτουργο!

Ο θαρραλέος στον λόγο του γέροντας Νικόδημος μιλάει και για τους μεγάλους κινδύνους που συνεπάγονται για τη χώρα μας οι επικίνδυνοι χειρισμοί των πολιτικών μας ηγετών...

--- Πατέρα Νικόδημε, είσθε αγιορείτης, ωστόσο στο Άγιον Όρος έχει εισβάλει η τεχνολογία.

π. Νικόδημος: Είμαι επί 45 χρόνια στο Άγιον Όρος και σε ό,τι με αφορά, αν θέλετε το πιστεύετε, δεν έχω ραδιόφωνο. Κι’ αυτό γιατί θεωρώ το ραδιόφωνο παράβαση του άβατου του Αγίου Όρους με τις γυναικείες φωνές. Εφόσον ακούω γυναικεία φωνή, δεν υπάρχει μοναστική ζωή.
Το ίδιο και περισσότερο με το internet το οποίο έχει και οθόνη και τη γυναίκα την βλέπει μπροστά του ο χρήστης.

Ερώτηση: Ηλεκτρικό δεν υπάρχει. Τώρα όμως με το internet , δυστυχώς οι μονές τα έχουν όλα. Και κινητά και διαδίκτυο.
Συνάδει όμως ο μοναχικός βίος με όλα αυτά;

π. Νικόδημος: Δεν συνάδει καθόλου. Θα σας πω ένα περιστατικό. Είχα γέροντά μου τον Παΐσιο όπου κοντά του έγινα μοναχός. Όταν πήγα στην Καψάλα, όπου και μένω, δεν υπήρχε τηλέφωνο και το χρειαζόμουν διότι είχα ιδρύσει και το σύλλογο Πολυτέκνων. Έπρεπε να διανύω πολλά χιλιόμετρα από την Καψάλα στις Καρυές για να μπορέσω να κάνω ένα τηλεφώνημα. Γι’ αυτό παρεκάλεσα τον γέροντα Παΐσιο να βάζαμε τηλέφωνο. Η απάντησή του, ήταν: «Ε, όχι τηλέφωνο στην Καψάλα»! Οπότε, μέχρι που κοιμήθηκε δεν υπήρχε τηλέφωνο στην Καψάλα. Μετά, έβαλα εγώ.

---Γέροντα, η κρίση όλο και βαθαίνει και οι πιστοί επιζητούν από τον εκκλησιαστικό τους ηγέτη τη φωνή εκείνη που θα τους συνεγείρει. Αισθάνονται όμως ότι δεν την ακούν από τον Ιερώνυμο, και νοσταλγούν τον μακαριστό Χριστόδουλο.

π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος ήταν τέκνο του Καλλινίκου τότε Μητροπολίτη Πειραιώς, της «Χρυσοπηγής» .
Μα, ο κόσμος τον είχε αγαπήσει τόσο πολύ και με όσα έλεγε και όσα κυρίως έκανε υπέρ των πιστών και της Ορθοδοξίας.

--π. Νικόδημος: Και τον γέρο της Δημοκρατίας επίσης, είχανε αγαπήσει. Όμως, ο Χριστόδουλος πήγε στον πάπα!

Κανείς Ορθόδοξος από το σχίσμα και μετά δεν πήγε στον πάπα της Ρώμης. Ο πρώτος ο οποίος ετόλμησε, ως τολμητίας όντως, ήταν ο Χριστόδουλος.

Παρά το ότι η Σύνοδος είχε αποφανθεί να μην πάει στον πάπα, ο Χριστόδουλος την ηγνόησε κι επήγε το 2001. Και μετά, έφερε τον πάπα εδώ στην Αθήνα. Πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτός που ήτο εναντίον του παπισμού ήτο ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός και του οποίου ο πρώτος ναός έγινε στην Ελλάδα, στα Κάτω Πατήσια, μετά από ιδέα του ευλαβούς ιερέως Δημητρίου Αγγελάκη. Ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος ενώ κάθε χρόνο πήγαινε και έκανε λειτουργία στον εκεί ναό, από τον καιρό που επήγε στον πάπα δεν ξαναπήγε στον ναό του Αγίου Μάρκου Ευγενικού να λειτουργήσει.

--Γιατί δεν επήγε; Εμολύνθη; Είχε τύψεις συνειδήσεως;

π. Νικόδημος: Ο άγιος Μάρκος λίγο πριν κοιμηθεί άφησε εντολή «ούτε στην κηδεία μου ούτε στα μνημόσυνά μου θα πατήσει οποιοσδήποτε υπέγραψε την ένωση με τους καθολικούς».

Και ιδού πώς και γιατί συνέβησαν όσα συνέβησαν στον Χριστόδουλο. Τα αποκαλύπτει ο ίδιος ο Άγιος Μάρκος Ευγενικός σε ένα από τα σύγχρονα θαύματά του που αναφέρονται στο βιβλίο του κ. Κεφαλόπουλου.

Συγκεκριμένα αναφέρεται στο τελευταίο θαύμα του αγίου Μάρκου, ο οποίος«αποκαλύπτει εις τον πατέρα Δημήτριον Αγγελάκη την ασθένειαν και τον θάνατον του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.

Ευρισκόμεθα εις το έτος 2007.

Ό Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος είχε επισκεφθεί τον Πάπα Ρώ­μης, και όπου πήγαινε ο πατήρ Δημήτριος, του έλεγαν! «Τι θα γίνει τώρα που ο Αρχιεπίσκοπος πήγε εις τον Πάπα;».

Ό π. Δημήτριος εστενοχωρείτο, δεδομένου ότι ο Αρχιεπίσκοπος, ενώ τα πρώτα χρόνια (1997-2001) κάθε χρόνον (19 Ιανουα­ρίου) ήρχετο εις την Πανήγυριν του Ναού, μετά το 2001 πού ήλθεν ό Πάπας εις Αθήνας, δεν ήλθεν νά λειτουργήσει.

Ό π. Δημήτριος συνεχίζει να στενοχωρείται.

Την 5ην Ιουνίου 2007, ώραν 5.30 μ.μ., προσευχήθηκε μπροστά στην εικόνα του Αγίου Μάρκου, λέγοντας, «"Άγιε μου Μάρκε, τί θα γίνει με αυτήν την κατάσταση;».

Την νύκτα της Τρίτης προς Τετάρτην (5-6 Ιουνίου) και ώραν 2.30 πρωινήν, καθ' ύπνον βλέπει τον Άγιον Μάρκον, και του λέγει:

«Αυτήν την εβδομάδα ό Αρχιεπίσκοπος θα μπει στο Νοσοκομείον και δεν θα βγει». Την πρωΐαν της άλλης ημέρας (Τετάρτη) το ανακοινώνει στους επιτρόπους και τούς ίεροψάλτας του Ναού, αλλά «δεν γίνεται αυτό», του απήντησαν, δεδομένου ότι εκείνες τις ημέρες ευρίσκετο εις Βέροιαν εορτάζοντας τα Παύλεια, ομιλώντας σε όλες τις πόλεις της Μακεδονίας.

Ο π. Δημήτριος το ανέφερε και την Πέμπτην 7ην και Παρασκευήν 8ην Ιουνίου πάλι, για να του δώσουν την ιδίαν απάντησιν οι επίτροποι και οι ψάλτες, όμως περί ώραν 11.30 εξεδόθη έκτακτον ανακοινωθέν ότι ό Αρχιεπίσκοπος εισήλθεν εκτάκτως εις το νοσοκομείον και δεν εξήλθεν υγιής μέχρι της τελευτής του τη ν 28ην/ Ιανουαρίου 2008».

-- Πώς το ερμηνεύετε αυτό γέροντα;

π. Νικόδημος: Πρόκειται περί αποκαλύψεως του αγίου Μάρκου, είναι σαφές. Έχω να σας πω επίσης το εξής: από τον καιρό που ο Χριστόδουλος επήγε ως επίσκοπος στον Βόλο δεν ησχολείτο με την επισκοπή του Βόλου παρά άρχιζε να πηγαίνει σε όλες τις εορτές που εορτάζουν οι επίσκοποι και κάνουν συλλείτουργα κι έκανε «κόμμα», έκανε διπλωματία!

Συγγνώμη, όλους αυτούς τους αγώνες που έκανε υπέρ της Ορθοδοξίας, με το λάβαρο που σήκωσε και ξεσήκωσε τους πιστούς για την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες…

π. Νικόδημος: Εντάξει, έκανε και κάτι, δεν είπαμε ότι δεν έκανε και τίποτε ο Χριστόδουλος, αλλά μιλούσε πλανεμένα. Όπως και ο Ιερώνυμος το ίδιο, ο οποίος σημειωτέον ήταν αντίπαλος του Χριστόδουλου.

Να σας θυμίσω ότι η εκλογή Χριστοδούλου στην Αρχιεπισκοπή έγινε κατόπιν … διπλωματίας μεγάλης. Ενώ μπαίνουν μέσα στις 9.00 και κάνουν ψηφοφορίες, κανονικά μέχρι τις 11.00-12.00 τελειώνουν.

Επί Χριστοδούλου όμως, μπήκαν μέσα στις 4.00 το απόγευμα διότι είχαν …πέσει τα τηλέφωνα και απ’ έξω-μέσα, με τα τηλέφωνα είχε γίνει χαμός. Είχαν γίνει συναλλαγές, διότι τρεις φορές είχε βάλει υποψηφιότητα ο Θεσσαλονίκης, είχε βάλει ο Αναστάσιος, ο σημερινός Αλβανίας, ο Περιστερίου, ο Δημήτριος που ήταν στην Αμερική αλλά και ο Ιερώνυμος ως Θηβών.

Τα μαγειρεύανε «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους», «θα μου δώσεις εσύ τις ψήφους» και τελικώς βγήκε ο Χριστόδουλος στις 4.00 το απόγευμα.

-- Μαγειρείο λοιπόν;
π. Νικόδημος: Και αφού έγινε αρχιεπίσκοπος, είχε μεν λόγο ο Χριστόδουλος αλλά δεν ήξερε πολλά θεολογικά, δεν ήξερε γράμματα.

-- Ποιος δεν ήξερε γράμματα, ο Χριστόδουλος; Τι λέτε τώρα;

π. Νικόδημος: Ήξερε για σας, δεν ήξερε για μας όμως. Εγώ που ήξερα να τον κρίνω, σας το λέω: δεν ήξερε γράμματα. Ήταν άνθρωπος της επιφανείας, λογάς.

Αναφερθήκατε προηγουμένως και στον νυν Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ότι μιλά πλανεμένα.

π. Νικόδημος: Όπως και ο Χριστόδουλος, έτσι και ο Ιερώνυμος επήγε στους Αρμενίους, στους μονοφυσίτες, των οποίων ο επικεφαλής έχει καταργήσει τη Σύνοδο, όπως και ο πάπας.

Κι εκεί, όπως και στο Βατικανό, υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, ο δε πάπας τούς υποστηρίζει.

Ο Ιερώνυμος επίσης, κάλεσε τον Αγγλικανό «αρχιεπίσκοπο» Καντέρμπουρυ που είναι ομοφυλόφιλος, στεφανώνει ομοφυλόφιλους και χειροτονεί ως «ιερείς» λεσβίες!

Αυτόν τον άνθρωπο τον έφερε ο δικός μας αρχιεπίσκοπος και λειτούργησε στον Άγιο Δημήτριο Μπραχαμίου!

-- Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Τσίπρας τι αισθήματα σας δημιουργούν; Θεωρείτε ότι ενεργούν εν Θεώ;



π. Νικόδημος: Είναι ανύπαρκτα όντα. Θα σας πω κάτι φιλοσοφικό που θα σου δώσει απάντηση. Ο Πλάτων λέει ότι έχουμε το καλό και το κακό. Το καλό είναι το ον, το φως, το υπάρχον. Το κακό είναι η απουσία του καλού, δηλαδή το μη ον, το μη υπάρχον, η απουσία του φωτός. Ένα κεράκι αμέσως υπερνικά το σκότος. Αυτοί είναι… διαόλοι.

Δεν χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, συγχωρείστε με, αλλά θέλω να σας πω ότι δεν πιστεύουν τίποτε. Μασόνοι. Υπάρχει κανείς απ’ αυτούς που να μην είναι μασόνος;

ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΣΥΡΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ιδρυτής της «Πανελλήνιας Ένωσης Φίλων των Πολυτέκνων» (Π.Ε.ΦΙ.Π) στα τέλη της δεκαετίας του 1960, ο πατήρ Νικόδημος έχει δώσει όλη του την ψυχή στην πολύτεκνη οικογένεια.

Είναι δε και δ/ντής σύνταξης του τριμηνιαίου περιοδικού «Ελληνορθόδοξη Πολύτεκνη Οικογένεια». Σήμερα όμως στα 2014 και με την κρίση των μνημονίων να σοβεί, το έθνος των Ελλήνων συρρικνώνεται με ταχύτατο ρυθμό.

Ο ίδιος ο γέροντας, λέει: «Χωρίς να το θέλω είμαι δημογράφος, ασχολούμαι με τη δημογραφικό πρόβλημα στην Ελλάδα. Για να υπάρχει δημογραφική ισορροπία πρέπει να γεννά κάθε γυναίκα σε όλη της τη ζωή από 16-45 ετών περίπου 2,1 παιδιά.

Σήμερα ο μέσος όρος είναι 0,8! Αυτός ο μέσος όρος δεν πρόκειται ν’ ανέβει. Το 1981 όταν ανέβηκε στην εξουσία ο Ανδρέας Παπανδρέου, οι γεννήσεις ήταν γύρω στο 2,2 παιδιά ανά οικογένεια. Από τότε, οι εκτρώσεις, οι αντισυλλήψεις, το κόψιμο στα επιδόματα των πολυτέκνων και τώρα με την μεγάλη οικονομική κρίση, οι γεννήσεις θα φτάσουν στο μηδέν».

-- Φοβάστε μήπως η χώρα μας έχει εδαφικές απώλειες;

π. Νικόδημος: Και ο αρχιεπίσκοπος της Κύπρου και ο Αναστασιάδης πάνε να πουλήσουν την Κύπρου μ’ ένα σχέδιο Ανάν χειρότερο από το προηγούμενο. Επίσης, το Σκοπιανό το ξεπουλάνε, χαρίζοντας το όνομα τη Μακεδονίας 100%.

Τούτοι ‘δω δεν ενδιαφέρονται, δεν ασχολούνται πλέον. Τέλος, πάνε το Αιγαίο να το ουδετεροποιήσουν, κάτι που ήδη ξεκίνησε από τα Ίμια. Όπως κάνανε το Σουέζ και τα Δαρδανέλια διεθνή ύδατα, έτσι πάνε να κάνουν και το Αιγαίο. Πού είναι ο ΟΗΕ και τα ψηφίσματά του; Όλα πάνε οι μασόνοι και τα διαλύουν...

--- Γιατί η Εκκλησία επιμένει στη δωρεά οργάνων σώματος την ώρα που δεν παίρνουν τα όργανα από νεκρό αλλά από ασθενή προ βρίσκεται σε κώμα;

π. Νικόδημος: Έχουν γίνει συνέδρια κι εδώ και έξω. Δεν υπάρχει εγκεφαλικός θάνατος. Έχει υπάρξει περίπτωση που την ώρα που πήγαν να αποσυνδέσουν από τα μηχανήματα μία κλινικώς νεκρή, ξύπνησε και μάλιστα μετά έζησε 20 χρόνια.

-- Και η Εκκλησία γιατί συναινεί σε αυτό το έγκλημα;

π. Νικόδημος: Ο Χριστόδουλος το έκανε! Γιατί ήθελε να μπει στην μοντερνοσύνη. Μάλιστα για τον Μεσογαίας Νικόλαο που τον λένε μορφωμένο, συνεχίζει το ίδιο πράγμα.

Ο Χριστόδουλος τον έκανε πρόεδρο της βιοηθικής και συναινεί στο έγκλημα. Έχουν σκοτώσει κόσμο και κόσμο. Καλά, στην Ευρώπη και στην Αμερική γίνεται χαμός με τις δολοφονίες τέτοιων ανθρώπων, αλλά κι εδώ; Εδώ αντέδρασαν πολλοί και σοβαροί Έλληνες επιστήμονες απέδειξαν ότι πρόκειται περί δολοφονίας.

-- Αντιτίθεστε λοιπόν…
π. Νικόδημος: Μόνον όταν έχουμε διπλά όργανα μπορούμε να κάνουμε μεταμοσχεύσεις, Μόνο το νεφρό.

-- Υπάρχουν πολλοί χριστιανοί οι οποίοι για λόγους θρησκευτικής συνειδήσεως αρνούνται να αποδεχτούν τον ΑΜΚΑ και ενώ η κυβέρνηση τους έχει αποκλείσει από ιατροφαρμακευτική περίθαλψη- σύνταξη, λένε πως η Εκκλησία τους έχει εγκαταλείψει γιατί δεν πιέζει την κυβέρνηση να πάψει την εξόντωσή τους και να προστατέψει τους αντιρρησίες συνειδήσεως.

π. Νικόδημος: Δυστυχώς η Εκκλησία εσιώπησε σ’ αυτό και δεν έδωσε απάντηση. Μάλλον σιωπηρώς, το δέχεται. Και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που πεθαίνουν. Έχουν δώσει τα χρήματά τους στο ελληνικό κράτος και δεν μπορούν να πάρουν σύνταξη ή να έχουν φάρμακα!
--- Γιατί όμως σιωπά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και όλοι οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας;

--π. Νικόδημος: Εκεί είναι ο Ιερώνυμος, ζήτησέ του συνέντευξη.

-- Για τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο ποια είναι η γνώμη σας;

π. Νικόδημος: Ο Βαρθολομαίος είναι παπικός, έχει πει όλες τις βλακείες του κόσμου και αγωνίζεται να διώξει τους Εσφιγμενίτες από το Άγιον Όρος.

-- Πού πάει ο χριστιανισμός δηλαδή γέροντα; Θα χαθεί;

π. Νικόδημος: Κι ένας να μείνει, όχι δεν θα χαθεί. 25.000.000 καθάρισε ο Στάλιν. Αλλά μετά το 1992 στη Ρωσία χτίσθηκαν πάνω από 8.000 ναοί.


-- Τι μήνυμα ελπίδας στέλνετε στους χριστιανούς;

π. Νικόδημος: Μόνο κρατώντας την Ορθοδοξία μας χωρίς αναμίξεις με αιρέσεις έχουμε ελπίδες ως χριστιανοί. Η Ορθοδοξία έχει εσωτερική δύναμη, δεν κινδυνεύει. Οι αδιάφοροι πιστοί κινδυνεύουν.

Hταν η τελευταία συνέντευξη του μακαριστού αγιορείτου γέροντος π. Νικοδήμου Μπιλάλη που κοιμήθηκε προσφάτως στίς 4 Ιουνίου 2014, καί ειναι πραγματικά συγκλονιστική.

ΠΗΓΗ