Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΙ ΦΡΙΚΤΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ «ΠΡΩΤΗΣ ΒΑΤΙΚΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ» (ΚΑΤΑ ΤΟ 1870)


«Ο Πάπας είναι τοποτηρητής του Θεού και όποιος αρνείται αυτό το γεγονός είναι ψεύτης. Ο Πάπας είναι αντικαταστάτης του Θεού πάνω στους καλούς και τους κακούς αγγέλους. Ότι τελείται με την εξουσία του Πάπα τελείται με την εξουσία του Θεού. Ο Πάπας είναι πιο υψηλά από τον Απόστολο Παύλο».



Ένα συγκλονιστικό κείμενον με τας φρικτάς και βλασφήμους αποφάσεις της «Πρώτης Βατικανικής Συνόδου», αι οποίαι ελήφθησαν επί Πάπα Ρώμης Πίου Θ΄ κατά το έτος 1870 εδημοσιεύθη εις το περιοδικόν «Ο ΖΟΩΠΟΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ» της αντιοικουμενιστικής Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου. Το κείμενον αποτελεί μετάφρασιν από το Ρωσικόν πρωτότυπον βιβλίον «Ο Παπισμός και οι αγώνες του κατά της Ορθοδοξίας». Το κείμενον (καταγράμμα απόσπασμα εκ του βιβλίου) έχει ως ακολούθως:

«Ο Πάπας (της Ρώμης) είναι θείος άνθρωπος και ανθρώπινος Θεός. Γι’ αυτό κανείς δεν μπορεί να τον δικάσει ή να τον κρίνει. Ο Πάπας κέκτηται θεία εξουσία, η δε εξουσία του είναι απεριόριστη (απόλυτη). Για τον Πάπα είναι δυνατά πάνω στη γη τα ίδια ακριβώς, που είναι δυνατά για τον Θεό στους ουρανούς. Ότι έχει κάνει ο Πάπας είναι το ίδιο σαν να τα έκανε ο Θεός. Τις εντολές του πρέπει να τις εκτελούμε σαν εντολές του Θεού.

Ο Πάπας μέσα στον κόσμο είναι το ίδιο πράγμα, που είναι ο Θεός μέσα στον κόσμο ή η ψυχή μέσα στο σώμα. Η εξουσία του Πάπα είναι υψηλότερη από κάθε δημιουργημένη εξουσία, γιατί η εξουσία του κατά κάποιο τρόπο εκτείνεται στα ουράνια, τα γήινα και τα καταχθόνια (πράγματα), για να δικαιωθούν σ’ αυτόν οι λόγοι της Γραφής:¨Πάντα υπέταξας υπό τους πόδας σου¨ (πρβλ. Α Κορ. Ιε, 27-εφ. Σ,22).
Στην εξουσία του Πάπα και στο θέλημά του έχουν παραδοθεί τα πάντα και κανείς τίποτε δεν μπορεί να του αντισταθεί ή εναντιωθεί. Αν ο Πάπας παρέσυρε μαζί του μέσα στην κόλαση εκατομμύρια ανθρώπων, τότε κανείς τους δεν θάχε το δικαίωμα να τον ρωτήσει:¨ Άγιε πάτερ, γιατί το κάνεις αυτό;¨ Ο Πάπας είναι αλάθητος όπως ο Θεός και έχει τη δύναμη να κάνει κάθε τι, που ο Θεός κάνει.

Η βουλή (το θέλημα) του Θεού, κατά συνέπεια δε και του Πάπα, ο οποίος είναι τοποτηρητής του Θεού, έχει την ανώτατη εξουσία παντού. Ο Πάπας φέρει δύο ξίφη στη ζώνη, εξουσιάζει δηλαδή τα πνευματικά και τα εγκόσμια, τους Πατριάρχες και τους Επισκόπους, τους αυτοκράτορες και τους βασιλιάδες. Όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο είναι υπήκοοί του. Εκείνος είναι τα πάντα, είναι πιο ψηλά από κάθε τι και έχει μέσα του τα πάντα. Ότι εκείνος (ο Πάπας) επαινεί ή αποδοκιμάζει, όλοι πρέπει να το επαινούν ή να το αποδοκιμάζουν.

Ο Πάπας δύναται να μεταβάλει τη φύση των πραγμάτων, να κάνει οτιδήποτε εκ του μηδενός. Έχει (ο Πάπας) την ικανότητα από το ψεύδος να δημιουργήσει αλήθεια, δύναται (ενεργώντας-σ.μ.) ενάντια στην αλήθεια δίχως την αλήθεια και παρά την αλήθεια (στο πείσμα της αλήθειας-σ.μ.) να πράξει κάθε τι που του είναι αρεστό.

Δύναται να έχει αντιρρήσεις έναντι των Αποστόλων και των εντολών, που οι Απόστολοι μετέδωσαν. Έχει το δικαίωμα και την εξουσία να διορθώνει τι, το οποίο θεωρεί αναγκαίο, μέσα στην Καινή Διαθήκη, δύναται να μεταβάλλει τα ίδια τα μυστήρια, που έχουν οριστεί και θεσπιστεί από τον Ιησού Χριστό. Έχει τέτοια δύναμη στους ουρανούς, που δύναται να αναδεικνύει σε Αγίους όποιους από τους αποθανόντες θελήσει, ακόμη και ενάντια σ’ όλες τις έξωθεν πεποιθήσεις και παρά τις απόψεις όλων των Καρδιναλίων και Επισκόπων, που θα διενοούντο να εναντιωθούν σ’ αυτό.
Ο Πάπας έχει εξουσία πάνω στο Καθαρτήριο (πυρ) και την κόλαση.

Είναι ο Δεσπότης της Οικουμένης. Με την απεριόριστη εξουσία του ενεργεί τα πάντα μόνο κατά τη βούλησή του και έχει τη δύναμη να πράττει ακόμη περισσότερα των όσων εμείς ή εκείνος γνωρίζουμε. Το να αμφιβάλλει κανείς για τη δύναμή του αποτελεί ιεροσυλία. Η δύναμη και εξουσία του είναι ανώτερη και ευρύτερη από τη δύναμη και εξουσία όλων των Αγίων και των Αγγέλων. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα έστω και με τη σκέψη να διαμαρτυρηθεί ενάντια σε απόφαση ή κρίση του.

Η εξουσία του Πάπα δεν έχει μέτρο ούτε όρια. Όποιος αρνείται την ανώτατη εξουσία και ηγεμονία του Πάπα αμαρτάνει ενάντια στο Πνεύμα το Άγιο, διαιρεί τον Χριστό και είναι αιρετικός. Μονάχα στον Πάπα δόθηκε η εξουσία να αφαιρεί οτιδήποτε από οποιονδήποτε και  να το δίνει σε άλλον. Ο Πάπας έχει εξουσία να αφαιρεί και να διαμοιράζει αυτοκρατορίες, βασίλεια, πριγκηπάτα και κάθε λογής περιουσία. Την εξουσία του ο Πάπας τη λαμβάνει απευθείας από τον Θεό, οι δε αυτοκράτορες και οι βασιλιάδες από τον Πάπα.

Ο Πάπας είναι τοποτηρητής του Θεού και όποιος αρνείται αυτό το γεγονός είναι ψεύτης. Ο Πάπας είναι αντικαταστάτης του Θεού πάνω στους καλούς και τους κακούς Αγγέλους. Ότι τελείται με την εξουσία του Πάπα, τελείται με την εξουσία του Θεού.
Όποιος δεν υπακούει και δεν υποτάσσεται στον Πάπα, δεν υπακούει και δεν υποτάσσεται στον Θεό. Κάθε τι που κάνει ο Πάπας είναι αρεστό στον Θεό.

Τον Πάπα δεν μπορεί να τον κρίνει κανείς, επειδή έχει λεχθεί ότι: «Ο πνευματικός ανακρίνει μεν πάντα, αυτός δε υπ’ ουδενός ανακρίνεται». Η δύναμη και η εξουσία του εκτείνεται ίσαμε τα πνευματικά, τα γήινα και τα καταχθόνια. Ο Πάπας είναι ομοίωση του Χριστού, στο σώμα του δε, ζει το Άγιο Πνεύμα.

Ο Πάπας είναι κύριος πάντων, βασιλιάς και αιτία πάσης αιτίας. Ο Πάπας είναι νυμφίος και κεφαλή της Οικουμενικής Εκκλησίας. Ο Πάπας δεν μπορεί να πλανάται ή να κάνει λάθος, είναι παντοδύναμος και μέσα του ενυπάρχει όλο το πλήρωμα της δυνάμεως και εξουσίας. Είναι Ο Πάπας πιο ψηλά από τον Απόστολο Παύλο, γιατί σύμφωνα με την κλήση του στέκει στο ίδιο επίπεδο με τον Απόστολο Πέτρο. Γι’ αυτό τον λόγο μπορεί να διαφωνεί με τις επιστολές του Αποστόλου Παύλου και να δίνει εντολές αντίθετες με τις επιστολές εκείνου.

Το να κατηγορεί ή να καταγγέλλει κάποιος τον Πάπα είναι το ίδιο όπως το ν’ αμαρτάνει ενάντια στο Πνεύμα το Άγιο, είναι δε κάτι που δεν συγχωρείται ούτε σ’ αυτόν ούτε στον μέλλοντα αιώνα.

Το τριπλό στέμμα (η τιάρα-σ.μ.) του Πάπα σημαίνει το τρισσό της εξουσίας του: Πάνω στους Αγγέλους στους ουρανούς, πάνω στους ανθρώπους στη γη και πάνω στους δαίμονες στην κόλαση. Ο Θεός παραχώρησε στην εξουσία του Πάπα όλους τους νόμους, άλλα ο ίδιος ο Πάπας είναι πιο ψηλά απ’ όλους τους νόμους.

Αν ο Πάπας απεφθέγγετο απόφαση ενάντια στην κρίση του Θεού, τότε η κρίση του Θεού πρέπει να διορθωθεί και να μεταβληθεί. Ο Πάπας είναι το φώς της αλήθειας και ανταύγεια της. Ο Πάπας είναι  το πάν επί πάντων και τα πάντα δύναται…».

(Σ. Νόσωφ, «Ο παπισμός και οι αγώνες του κατά της Ορθοδοξίας», μετάφρασι από το ρωσικό πρωτότυπο υπό Χαραλάμπους Ι. Ασσιώτη, θεολόγου, εκδόσεις ¨Κύπρος, η Αγία Νήσος- Αιγιαλούσα Κρπασίας¨ 1997, σ.σ. 23-27. )….

Το παραπάνω απόσπασμα είχε δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου